bazarnews

کد خبر: ۹۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
آسیه آقایی با بیان اینکه اصفهان خرداد ماه بسیار گرمی را تجربه کرد، اظهار داشت: گرمای هوا در این ماه بین ۲ درجه سانتیگراد در مناطق مرکزی و تا چهار درجه سانتیگراد در مناطق غربی استان فراتر از نرمال بود و این روند تا پایان خرداد ادامه دارد.

 کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش دمای فراتر از نرمال در روزهای پایانی خردادماه، گفت: گرما در این هفته استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای اصفهان در هفته دوم خرداد به ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید، افزود: این هفته نیز دما افزایشی خواهد بود و گرما استمرار دارد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه تا پایان هفته جوی پایدار بر استان حاکم است، اضافه کرد: آسمان بسیاری از مناطق در این مدت صاف و گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود ضمن اینکه روز یکشنبه احتمال وزش باد شدید در نیمه غربی وجود دارد.

آقایی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی بیان داشت: چوپانان با دمای ۴۴ درجه سانتیگراد بالای و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

مهر/

برچسب ها: هواشناسی ، اصفهان ، گرما
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: