bazarnews

کد خبر: ۹۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در جلسه بررسی نحوه اجرای آب رسانی به کارخانه حدید مبتکران، روستای نقدی علیا و ارباب کندی از اختصاص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای تامین آب شرب کارخانه حدید مبتکران و  روستاهای نقدی علیا و ارباب کندی مشگین شهر خبر داد.

استاندار اردبیل از تخصیص اعتبار لازم برای تامین آب شرب کارخانه حدید مبتکران، روستای نقدی علیا و ارباب کندی مشگین شهر خبر داد.

وی بیان کرد: در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان ، تخصیص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح مسیر  آبرسانی به مشگین شهر و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار آبرسانی به روستاهای نقدی ، ارباب کندی و کارخانه کامیون سازی نهایی و محقق شد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: علاوه بر ۱۰ میلیارد تومان، چهار میلیارد تومان نیز با مشارکت کارخانه حدید مبتکران برای اجرای طرح هزینه می شود.

بهنام جو گفت: در همین راستا، عملیات اجرایی، بهسازی چشمه و حفر یک حلقه چاه جدید در کنار چاه قبلی پایین دست سد سبلان شروع و منبع بتنی ۵۰۰ متر مکعب برای این روستا جانمایی می شود.

 

وی ادامه داد: احداث و خط انتقال آب حفاری و در چند ماه آینده لوله گذاری شده و در سریعترین زمان ممکن مورد بهره برداری مردم منطقه قرار می گیرد.

استاندار اردبیل گفت: در عملیات انتقال آب از سد سبلان ، واحد تولیدی کامیون سازی همکاری می کند.

شرکت آب و فاضلاب استان نیز تعهد کرد از محل اعتبارات داخلی نسبت به بهسازی خطوط آب روستا اقدام کنند. 

خبرگزاری موج

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: