bazarnews

کد خبر: ۹۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
مدیرکل دفتر آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به وضعیت ساخت احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی پایانه مرزی مهران، افزود: تاکنون برای این پروژه آبرسانی یک حلقه چاه و ۶۰۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۳۱۵ میلی متری با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علیرضا طباطبایی مدیرکل دفتر آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  در بازدید از تاسیسات آبرسانی پایانه مرزی مهران اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر مهران، به عنوان دروازه عالیات تمام تلاش ما بر این است که علاوه بر اینکه در فصل گرما زائران با کمترین مشکل مواجه شوند، مشکلات تامین آب در پایانه مرزی نیز رفع شود.

وی افزود:  تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال برای تاسیسات آبرسانی در این پایانه مرزی هزینه شده است.

وی با اشاره به وضعیت ساخت احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی پایانه مرزی مهران، افزود: تاکنون برای این پروژه آبرسانی یک حلقه چاه و ۶۰۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۳۱۵ میلی متری با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

طباطبایی تاکید کرد: تامین آب پایدار با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اربعین سالجاری یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های خدمات رسانی به زائران اربعین در این مرز بین المللی است.

مدیرکل دفتر آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: امیدواریم با تامین و تخصیص بموقع اعتبارات شاهد تسریع در انجام کار‌های باقیمانده در حوزه آبرسانی در مرز بین المللی مهران جهت ارائه بهتر و مطلوبتر به زائران اربعین حسینی باشیم.

 شهر مرزی مهران با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است

خبرگزاری صدا و سیما

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: