bazarnews

کد خبر: ۹۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
مهدی ریاضی عنوان کرد: مامورین کاشف در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور کاشان ـ قم به یک دستگاه خودروی تریلر حامل محصولات لبنی مظنون شدند که پس از توقیف آن و درخواست مدارک، راننده مربوطه گواهی حمل محصولات لبنی یکی از شرکت‌های معروف لبنی را ارائه کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قم از نقره داغ شدن باند قاچاق انواع کالا در قم صحبت کرد.

وی ادامه داد: پس از فک پلمپ و بازدید از آن ملاحظه شد که در ردیف اول شیر فاسد بارگیری شده و پشت آن به طرز ماهرانه‌ای مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان، جاساز شده است.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم توضیح داد: مراتب آن جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم ارسال شد. 

وی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار، استماع اظهارات و دفاعیات متهمان، به دلیل عجز متهمان از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، شعبه اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانست.
ریاضی اظهار کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، متهمان را علاوه بر ضبط محموله کشف شده قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد. 

وی در پایان افزود: بر اساس قانون، کلیه محموله کشف شده قاچاق توسط مرجع کاشف، به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

ایسنا/

برچسب ها: قم ، قاچاقچی ، تعزیرات
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: