bazarnews

کد خبر: ۹۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ظرفیت زنان و دختران باید بدون نگاه سیاسی و جناحی مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید نقش تولیدکننده زنان را مهم و تعیین‌کننده بدانیم.

سیدابراهیم رییسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (دوشنبه) در همایش دختران به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) ضمن تبریک روز دختر به تمامی جامعه اظهار داشت: وجود دختران در جامعه موجب رحمت است. فرصت نشد در این جلسه از همه نظرات و دیدگاه‌های شما مطلع شوم اما آنچه می‌دانم و آنچه قطعی است، این است که نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: آنچه به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است با شرایط قبل از انقلاب بسیار متفاوت شده است، اما راه باید طی شود تا شرایط زنان جامعه برای پیشرفت و اجرای عدالت در جامعه و نقش‌آفرینی اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی زنان جامعه فراهم شود.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: فاطمه معصومه جلوه ایمان، ایثار، حیا و دفاع از امامت و جامعه متمدن و بالنده ساختن است. در زندگی فاطمه معصومه علم و دانش و مهربانی و محبت موج می‌زند. امروز وظیفه دولت است که زمینه را برای میلیون‌ها دختر که برای خودسازی آماده می‌شوند، فراهم کند.

 

مهر

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: