bazarnews

کد خبر: ۹۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۱
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: انتخابات پیش رو از این جهت اهمیت مضاعف دارد که در آستانه تعاملات مهم بین المللی هستیم و ان‌شاءلله مردم پای کار آیند و سلیقه و خواست خود را به کرسی نشانند و اجازه ندهند دیگران برایشان تصمیم بگیرند.

معصومه ابتکار در نهمین دوره معرفی زنان برتر کارآفرین با رای مردمی اظهار کرد: زنان کارآفرین نقش کلیدی در این حرکت اجتماعی برای به کرسی نشاندن خواست مردم خواهند داشت تا اجازه ندهند مردم سالاری که دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی، خون شهدا و مبارزات و تلاشهای مردم ایران است، آسیب بخورد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری ادامه داد: برخی فکر می‌کنند می‌توانند از روش‌های خاصی برای به کرسی نشاندن نظر خاصی استفاده کنند. ان شاءلله شاهد حرکت عظیم از سوی مردم باشیم که پای کار آیند و خواست خود را بر کرسی نشانند و کسی سکان دولت را گیرد که مسائل اقتصادی، کارآفرینی، تولید و اقتصاد کلان را خوب درک کند، برایش برنامه و در آن مسائل تجربه داشته باشد.

ابتکار با تقدیر از زنان کارآفرین برتر و امیدواری نسیت به ادامه این روند (طرح معرفی زنان کارآفرین برتر) در دولت بعدی تصریح کرد: از زنان کارآفرینی که برای معیشت خود و خانواده، پیشبرد اقتصاد کشور، مقابله با تحریم‌ها و هم راستا با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اعلامی مقام معظم رهبری و در جهت تحقق سیاست‌های دکتر روحانی برای شکستن حصر اقتصادی کشور موفق شدند کسب و کار خود را در شرایط تحریم فعلی و با تمام مشکلات پیش ببرند، تشکر می‌کنم.

 

ایسنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: