bazarnews

کد خبر: ۹۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
رییس ستاد انتخابات استان تهران درباره زمان اعلام میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا توضیحاتی داد.

شکراله حسن بیگی، رییس ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۲ شعبه از ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه ما در استان فعال نخواهند شد و مشکل از مکان است و اصلا این شعبه‌ها تشکیل نشده‌اند و دستگاه‌ های احراز هویت مشکلی از این بابت ندارند و از ساعت ۱۴ هم که بنده از چند شعبه بازدید کردم همه کار‌ها در حال انجام است و دستورالعمل‌ های بهداشتی رعایت می‌شود.

وی ادامه داد:از مردم خواهش می‌کنم که رأی دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و آرای خود را هر چه سریعتر به صندوق‌ها بیاندازند.

حسن بیگی با بیان اینکه تا این لحظه در سطح استان مشکل امنیتی نداشتیم، گفت: میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تا فردا ظهر اعلام خواهد شد، اما در مورد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به دلیل تعداد نامزد‌ها تا یکشنبه اعلام خواهد شد. در دوم اسفند سال ۹۸ در ابتدای صبح چهار شعبه داشتیم که در آغاز فعال نشد، اما بعد از ساعاتی دو شعبه فعال شدند.

 

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: