مهدی اسماعیلی اظهارکرد:در کمیسیون آموزش مجلس به دنبال این هستیم این لایحه به نحوی اصلاح و تصویب شود که مطالبات مد نظر معلمان در آن لحاظ شود و تاکنون نیز طی چندین جلسه کارشناسی اصلاحات مهمی در جهت ارتقای منزلت معلمان صورت گرفته است.
وی افزود: تلاش ما در اصلاح این شیوهنامه این است که تمامی معلمانی که شامل آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، مدیر و معاون شاغل در واحدهای آموزشی و تربیتی که صرفا در مشاغل مذکور در واحدهای آموزشی و تربیتی اشتغال به خدمت دارند، شامل رتبهبندی معلمان شوند.
رضوی/
داشتندکهحقوحقوقشانرادادندکهبرایمعلم
سهشغلهبرایرتبهبندیبایدتالیفکتابداشته
داشتهباشداینیعنیاجرانشدنرتبهبندی
تاسیسالدیگراینبحثازسال۶۳بودهاست
معلم باید پزوهش گر باشد در ارتفای کلاس تلاش کند و پزوهش گر باشد
معلم نویسنده نییت
معلم نویسنده کتاب نبیت
مگر در این سی سال معلم لز نظر معیشت حنایت شده که الان تالیف چهار کتاب داسته باشد
معلم اکر نویسنده کتاب شد ک د پس کی پزوهش کند کی کلاس داری کند
معلم نوزسنده کتاب نبست
معلم پزوهش گری لست که در جهت ارتقای کلاس تلاش میکند