bazarnews

کد خبر: ۹۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
الکس مشینسکی، بنیان‌گذار و مدیرعامل سلسیوس (Celsius) معتقد است ایلان ماسک قصد کمک به جامعه ارز دیجیتال را ندارد و تنها به دنبال دستکاری بازار است. او می‌گوید ماسک مانند یک توریست در بازار ارز دیجیتال است.

الکس مشینسکی، بنیان‌گذار و مدیرعامل سلسیوس (Celsius)، به کوین تلگراف گفته بیت کوین به ۱۶۰,۰۰۰ دلار یا احتمالا کمی پایین‌تر از آن برسد و معتقد است این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ هنوز اوج خود را ندیده است. او با اشاره به اصلاح بیت کوین پس از لمس اوج قیمتی خود گفت: «وقتی قیمت سریعا خیلی بالا می‌رود، بازار مجبور به اصلاح است. توییت‌های من در مارس و فوریه را ببینید که گفتم بازار می‌ریزد و اصلاحی در راه است. من ۳۰,۰۰۰ دلار را پیش بینی کردم.»

وی معتقد است ایلان ماسک قصد کمک به جامعه ارز دیجیتال را ندارد و تنها به دنبال دستکاری بازار است. او می‌گوید ماسک مانند یک توریست در بازار ارز دیجیتال است. مشینسکی در پایان نیز گفت: «ثروتمندترین مرد جهان به دنبال مبادله ماشین‌های تسلا با بیت کوین است. این معامله به نفع کیست؟ شما وقتی تسلا می‌خرید ارزش آن کمتر از پول پرداختی شما می‌شود، اما ارزش بیت کوین هر لحظه زیاد می‌شود. یعنی این به نفع ایلان است و به ضرر شما!»

اقتصادنیوز/

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: