bazarnews

کد خبر: ۹۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
تابش گفت: از ۶۰ هزار واحد مسکن ملی در شهر‌های کوچک، ساخت ۴۷ هزار واحد را آغاز کرده‌ایم.
علی تابش رئیس بنیاد مسکن در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم پنجمین دوره جایزه تعالی و پیشرفت با بیان اینکه بنیاد مسکن در چند سال گذشته در این مراسم شرکت می‌کند، افزود: در امر مسکن‌های کوچک و شهر‌های کم جمعیت و روستا‌ها به تکنولوژی و کیفیت بهتر و راندمان بالاتر رسیده‌ایم.

او ادامه داد: در بازدید و افتتاح‌های مسکن محرومان و مستضعفان و برای بازسازی در کوتاه‌ترین زمان پروژه‌های بزرگی را در این بخش انجام داده‌ایم.

رئیس بنیاد مسکن اظهار کرد: هم در ساخت مسکن شهری، هم در شهرک‌های بزرگ و کارخانه‌ها از تکنولوژی بالا برخوردار هستیم و امروز بنیاد‌های تحت نظر مقام معظم رهبری هماهنگی و انسجام خوبی دارند.

او افزود: بنیاد مستضعفان و کمیته امداد با هم افزایی همدیگر و با خیال راحت این اقدامات را انجام می‌دهند و با تکنولوژی‌های برتر و داشتن تخصص بهتر این اقدامات را انجام می‌دهند.

او در پاسخ به سوالی اظهار کرد: در شهر‌های کوچک و کم جمعیت مسکن ملی ۶۰ هزار واحد را تقبل کردیم و زمین‌های مورد نظر را تحویل و طراحی کرده‌ایم و ساخت ۴۷ هزار واحد را شروع کرده‌ایم و با رفع موانع بانکی امیدواریم از سرعت بالایی برخوردار شود.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: