bazarnews

کد خبر: ۹۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از پرداخت مالیات توسط تمام نهاد‌های انقلابی خبر داد و گفت: این نهاد‌ها جزو خوش حساب‌ترین مودیان مالیاتی هستند.
محمد جواد ایروانی با اشاره به اینکه موضوع بهره وری محور سوم سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: روحیه جهادی و مردم گرایی شاکله اصلی مدیریت نهاد‌های انقلابی است که منطبق با نیاز‌های واقعی و برگرفته از ارزش‌های انقلابی است.

به گفته عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رونمایی از واکسن ایرانی برکت و پروژه مرغ لاین آرین و ساخت روانکار‌های صنعتی در مجموعه شرکت‌های تحت پوشش این نهادهاست که این موفقیت‌ها در شرایط سخت تحریمی و با وجود کارشکنی دشمنان خارجی به دست آمده اند.

وی افزود: نهاد‌های انقلابی با اتکا به رهنمود‌های مقام معظم رهبری تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده و این ویژگی را در خود نهادینه کرده‌اند. ظرفیت همراستایی ئهاد‌های انقلابی با دولت یکی دیگر از مهمترین ویژگی این نهادهاست که در کنار توانمندسازی آحاد جامعه به توانمندی پایدار منتج می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت گفت: نهاد‌های انقلابی در سال ۱۳۹۸ حدود ۲.۵ درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص دادند و مدیریت شایسته و روحیه جهادی در این نهاد‌ها منجر به ایجاد ۶۲۲ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم در سال ۱۳۹۸ شده است.

ایروانی افزود: اهرمی کردن سرمایه‌های مردمی، پیشتازی در اقتصاد دانش بنیان، تشکیل صندوق‌های جسورانه و خطرپذیر و اهتمام به تکمیل زنجیره ارزش افزا از دیگر ویژگی‌های این نهادهاست. با این وجود نهاد‌های انقلابی جای سایر بخش‌های اقتصادی را تنگ نکرده اند و از رقابت با بخش خصوصی، تعاونی و شرکت‌های دولتی پرهیز می‌کنند.

وی به استناد گزارشات متعدد سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور مالیاتی کشور گفت: برخلاف ادعاها، نهاد‌های انقلابی تمام مالیات خود را پرداخته و جزو خوش حساب‌ترین مودیان مالیاتی به شمار می‌روند و این برخلاف تبلیغات دروغین وزارت خزانه داری آمریکا و سازمان‌های وابسته به CIA و رسانه‌های خارج نشین است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: