bazarnews

کد خبر: ۹۴۲۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه این کمیسیون پیشنهاد تعیین تکلیف گروه‌های غیررسمی آموزش و پرورش را از طریق برگزاری آزمون میان این گروه ها مطرح کرده، گفت: آزمون میان گروه‌های غیر رسمی آموزش و پرورش با در نظر گرفتن شرایط آنان مطرح بوده تا با کار کارشناسی این طرح مصوب شود.

محمدرضا احمدی سنگر با اشاره به مطالبات گروه‌های مختلف غیر رسمی آموزش و پرورش برای تعیین تکلیف از جمله نهضتی ها و غیر انتفاعی ها اظهار کرد: با توجه به کمبود آموزش و پرورش و نیاز به نیروی انسانی کارآمد ترجیح کمیسیون این است تا از نیروهای آموزشی که سابقه تدریس داشته یا با آموزش و پرورش همکاری و جزئی از خانواده آموزش و پرورش بوده دعوت شود.

وی با اشاره به طرح های مختلف در خصوص تعیین تکلیف گروههای غیر رسمی آموزش و پرورش گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات پیشنهاد تعیین تکلیف گروه های غیر رسمی آموزش و پرورش را از طریق برگزاری آزمون میان این گروه ها با در نظر گرفتن شرایط آنان بدون شرط سن و مدرک تحصیل را مطرح کرده تا با کار کارشناسی این طرح مصوب شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این گروه ها با کسب کف نمره در نظر گرفته شده، وارد دانشگاه فرهنگیان شده و بعد از دوره های فنی معلمی جذب خواهند شد گفت:در طرح مذکور شرط سن نیز با توجه به سنوات از افراد متقاضی کم خواهد شد.

برچسب ها: فرهنگیان ، معلمان ، مجلس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مربی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
با سلام باید سوابقمان راهم درنظر بگیرندوهمچنین رشته های مرتبط هم امتیاز داشته باشه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: