bazarnews

کد خبر: ۹۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
سوال نمایندگان تبریز و اصفهان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور ۲۰۵ نماینده دقایقی قبل آغاز به کار کرد. در جلسه امروز سؤال «محمدحسین فرهنگی» نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو و سؤال «حسین میرزایی» نماینده اصفهان و تعدادی دیگر از نمایندگان از «محمدشریعتمداری» در دستور کار قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح استفساریه بند (ز) تبصره (۱) قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد تشکیل سازمان پدافند غیرعامل نیز در دستور کار امروز صحن علنی است.

در ادامه گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد تغییر ساعت رسمی کشور، گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی نیز برای دستور صحن علنی مجلس پیش بینی شده است.

گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و انتخاب یک نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت عضویت در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی نیز در دستور است.

گزارش کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مورد خسارت میلیاردی وزیر نفت به بیت المال در نحوه واگذاری فراقانونی سهام و به تاخیر انداختن در بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس با اقدامات سیاسی - رسانه‌ای و ارائه گزارش‌های خلاف واقع به دستگاه‌های نظارتی نیز در دستور کار نمایندگان است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: