bazarnews

کد خبر: ۹۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
قیمت کولر گازی سامسونگ، خرید قسطی کولر گازی سامسونگ با بهترین قیمت روز و مشخصات فنی به همراه گارانتی و ضمانت اصلی، فروش اقساطی و نقدی کولر گازی اسپلیت.

کولر گاری سامسونگ از محبوب‌ترین کولر گازی‌های موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. برند سامسونگ یک برند کره‌ای سرشناس و دارای اصالت است که فعالیت درخشانی در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع از جمله کولر گازی دارد. 

قیمت کولر گازی سامسونگ، خرید اقساطی کولر گازی بدون ضامن

شرکت سامسونگ با در نظر گرفتن نیازها و متراژ فضاهای مختلف، کولر گازی را در انواع کولر گازی اسپلیت (دیواری)، کولر گازی ایستاده، کولر گازی پنجرهای و ... در ظرفیت‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کند. نوع مدل و میزان ظرفیت تاثیر بسزایی در قیمت کولر گازی سامسونگ دارند بنابراین در زمان خرید به این فاکتورها توجه ویژه‌ای داشته باشید.

کیفیت کولر گازی سامسونگ نیز همانند سایر محصولات کمپانی سامسونگ در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. این محصولات مجهز به فناوری و تکنولوژی‌های به روزی هستند بنابراین به محصولاتی کامل و پیشرفته تبدیل شده‌اند که به خوبی پاسخگوی نیازهای روز کاربران هستند. از این رو اگر به دنبال یک کولر گازی با کیفیت هستید که دارای امکانات و قابلیت‌های نوین و به روز باشد و از نظر مالی نیز مشکلی ندارید خرید کولر گازی سامسونگ می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

سامسونگ در برخی از مدل‌های کولر گازی خود از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده کرده است که این کمپرسور سبب کاهش مصرف انرژی تا میزان 60 درصد می‌شود به همین دلیل این مدل از دستگاه‌ها با نام‌های کولر گازی اینورتر سامسونگ یا کولر گازی کم مصرف سامسونگ شناخته می‌شوند. البته وجود این ویژگی باعث افزایش قیمت کولر گازی سامسونگ می‌شود برای مثال قیمت کولر گازی سامسونگ 32000 کم مصرف از قیمت کولر گازی سامسونگ ۳۲۰۰۰ معمولی بالاتر است.

قیمت کولر گازی سامسونگ، خرید اقساطی کولر گازی بدون ضامن

مشکلات کولر گازی سامسونگ

بسیاری از افراد برای پی بردن به مزایا و مشکلات کولر گازی سامسونگ به بررسی نظرات مصرف کنندگان این محصول می‌پردازند که در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از جمله دیجی کالا و سل به ثبت رسیده است. این شیوه از شناخت کیفیت و کارایی محصول را می‌توان روش مناسبی دانست البته باید توجه کنید بسیاری از افراد به دلیل انتخاب اشتباه مدل و متناسب نبودن آن با متراژ فضایشان یا نصب غلط کولر گازی سامسونگ نظرات منفی ثبت کرده‌اند بنابراین در زمان خرید شما نیز به این موارد توجه کنید و انتخاب درست و متناسب با نیاز و فضای خود داشته باشید. 

به شما توصیه می‌کنیم که نصب کولر گازی سامسونگ، سرویس کولر گازی سامسونگ و تعمیر کولر گازی سامسونگ خود را حتما به نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در شهر خود بسپارید و از آنها کمک بگیرید. این نمایندگی‌ها دارای افراد متخصص و دانش آموخته‌ای هستند که پس از عیب یابی دقیق دستگاه با استفاده از جدیدترین ابزارها به بهترین شکل ممکن اقدام به تعمیر کولر گازی سامسونگ می‌کنند. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات کولر گازی سامسونگ، قطعات اورجینال و اصل را جایگزین می‌کنند.

تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد بنابراین به هیچ عنوان از افراد متفرقه و غیر متخصص برای تعمیرات اسپیلت و کولر گازی این برند درخواست کمک نکنید چرا که علاوه بر تعمیر نشدن دستگاه متحمل هزینه‌های بیشتری نیز خواهید شد.

قیمت کولر گازی سامسونگ، خرید اقساطی کولر گازی بدون ضامن

شرکت سام سرویس به عنوان نمایندگی برند سامسونگ در زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب به خریداران محصولات سامسونگ فعالیت دارد. خریداران عزیز از طریق تماس با شماره تلفن نمایندگی کولر گازی سامسونگ (8255-021) می‌توانند سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان شرکت سام سرویس در میان بگذارند.

شرکت سام سرویس با داشتن شعبه‌ها و نمایندگی‌های فعال در شهرهای مختلف ایران چون نمایندگی کولر گازی سامسونگ در اسلامشهر، نمایندگی کولر گازی سامسونگ در آمل، نمایندگی کولر گازی سامسونگ قزوین و ... به عنوان یکی از بهترین و گسترده‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش شناخته می‌شود.

فروش اقساطی کولر گازی سامسونگ از فروشگاه سل

قیمت کولر گازی در برخی برندها بسیار بالا است و برند سامسونگ‌‌ نیز جزو برندهای گران قیمت کولر گازی در بازار ایران به شمار می‌آید به طوری که برخی از مدل‌های کولر گازی سامسونگ حتی قیمت‌های نجومی دارند که اکثر خانواده‌های ایرانی از پس خرید آنها بر نمی‌آیند. به همین دلیل بسیاری از افراد و تازه عروسان به دنبال خرید کولر گازی با اقساط بلند مدت هستند تا از این طریق بتوانند کولر گازی مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند.

خوشبختانه در حال حاضر فروشگاه‌های بسیاری در زمینه فروش اقساطی کولر گازی فعالیت دارند و یکی از این فروشگاه‌ها، سل است. سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر و مشتری مدار است که با فروش اقساطی کولر گازی سامسونگ‌‌ فرصتی فراهم کرده است تا تمامی خانواده‌های ایرانی این محصولات با کیفیت کره‌ای را در منزل و محیط کار خود داشته باشند.

جهت اطلاع از شرایط و نحوه خرید کولر گازی سامسونگ و آگاهی از امکان خرید اقساطی کولر گازی با حکمت کارت در فروشگاه سل کافی است با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا اطلاعات و راهنمایی لازم را در خصوص این موضوع در اختیارتان قرار دهند.

قیمت کولر گازی سامسونگ در فروشگاه سل

قیمت کولرگازی برند سامسونگ در فروشگاهای گوناگون به صورت یکپارچه نیست و برخی از فروشگاه‌ها قیمت بالاتری دارند بنابراین برای خرید حتما به فروشگاهی مراجعه کنید که قیمت مناسبی داشته باشد. فروشگاه سل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در داخل کشور است که انواع کولر گازی سامسونگ را با تضمین کیفیت و بهترین قیمت بازار به فروش می‌رساند.

در سل شما می‌توانید به قیمت کولر گازی سامسونگ اینورتر 13000، قیمت کولر گازی سامسونگ اینورتر 12000، قیمت کولر گازی سامسونگ 36000، قیمت کولر گازی سامسونگ 32000 کم مصرف، قیمت کولر گازی سامسونگ ۳۲۰۰۰، کولر گازی سامسونگ 9000 و دیگر مدل‌ها به همراه عکس و اطلاعات فنی دسترسی داشته باشید. بالا بودن تنوع مدل کولر گازی مارک سامسونگ در سل سبب شده است تا شما حق انتخاب بیشتری و متناسب با سلیقه، توان مالی و نیاز خود داشته باشید.

در ضمن اگر قصد خرید کولر گازی از دیگر برندها را دارید، قیمت کولر گازی تی سی ال، قیمت کولر گازی جی پلاس، قیمت کولر گای ال جی و ... نیز در سل مناسب‌ترین قیمت بازار است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: