bazarnews

کد خبر: ۹۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی ۱۳ بیمارستان را با ظرفیت ۲ هزار و ۴۳۴ تخت تکمیل کرد و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داد.
بنا بر اعلام پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در ایام فراگیری و شیوع کرونا در عمل به بکی از وظایف سازمانی خود، احداث بیمارستان‌ها، از زمان فراگیری کرونا ۱۳ پروژه بیمارستانی را تکمیل کرد.

هم اکنون این بیمارستان‌ها به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل شده است و با تجهیز شدن آن بیمارستان‌ها، بیماران کرونایی از خدمات درمانی آن بهره می‌برند.

احداث و تکمیل ۱۳ پروژه بیمارستانی با ظرفیت ۲ هزار و ۴۳۴ تخت در زمین‌هایی به مساحت ۲۰۷ هزار و ۹۴۷ مترمربع حاصل زحمات سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در دولت دوازدهم است.

بیمارستان ۲۳۷ تختی بروجن در چهارمحال و بختیاری، بیمارستان ۲۲۰ تختی بهشهر در استان مازندران، بیمارستان ۲۳۲ تختی تالش در استان گیلان، بیمارستان ۲۳۵ تختی سقز در استان کردستان، بیمارستان جایگزین زرند در کرمان با ۱۴۹ تخت، بیمارستان ۲۲۲ تختی سراوان در استان سیستان و بلوچستان، بیمارستان ۱۳۲ تختی جایگزین لنگرود در گیلان، بیمارستان ۱۵۴ تختی جایگزین تویسرکان در استان همدان، بیمارستان ۹۰ تختی تکاب در آذربایجان‌غربی، بیمارستان ۲۷۳ تختی آموزشی تربت‌حیدریه در خراسان‌رضوی، بیمارستان ۲۴۹ تختی آموزشی جهرم در فارس، بیمارستان ۱۴۲ تختی جایگزین گچساران در کهگیلویه و بویراحمد و بیمارستان ۹۹ تختی جایگزین ۱۵ خرداد مهدی شهر در استان سمنان از بیمارستان‌هایی هستند که در دولت دوازدهم و در شیوع بیماری کرونا توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تکمیل شد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: