bazarnews

کد خبر: ۹۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از افزایش شمار مجاری عرضه سوخت فارس به ۲۹۶ باب خبر داد و گفت: چهار جایگاه با سرمایه‌گذاری ۹۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در سه ماه نخست امسال در این منطقه به بهره‌برداری رسید.
به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، امیر بنی‌کریمی در این باره گفت: به‌منظور تحقق سیاست‌های شرکت و استفاده از توان بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در بخش عرضه فرآورده‌های نفتی، منطقه فارس توانسته با ایجاد راهکارهای لازم در سه ماه نخست امسال ۹۰۰ میلیارد ریال در حوزه توسعه مجاری عرضه سوخت جذب سرمایه داشته باشد.

وی با قدردانی از عوامل چرخه سوخت‌رسانی به‌ویژه مالکان مجاری عرضه سوخت در تأمین و توزیع به‌موقع فرآورده‌های نفتی به‌ویژه در زمان‌های اوج شیوع ویروس کووید-۱۹ در استان، مکان‌یابی اصولی و منطقی جایگاه‌های سوخت را از اولویت‌های شرکت ملی پخش به‌منظور دسترسی و سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم بیان کرد و افزود: جایگاه‌های «مهرگان» و «پرهام» در ناحیه مرودشت و «شایلین» و «خسروانی» در ناحیه مرکزی شیراز در فصل بهار افتتاح و بهره‌برداری شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با اشاره به کسب رتبه دوم منطقه در تعداد مجاری عرضه سوخت در سطح کشور افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، شمار مجاری عرضه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) در سطح استان به ۲۹۶ باب رسید که از این تعداد ۴۲ باب در قالب مجتمع خدمات رفاهی احداث شده‌اند.

بنی‌کریمی تأمین و توزیع به‌موقع و ایمن سوخت را از وظایف اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برشمرد و اظهار کرد: با بهره‌برداری از این جایگاه‌ها، زمینه اشتغال مستقیم ۶۰ نفر نیز فراهم شده و هم‌اکنون در استان فارس تعداد ۳۵ جایگاه سوخت مایع و ۱۰ جایگاه سی‌ان‌جی نیز در حال احداث است که ۲۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی کنترل و پایش دوره‌ای بر فرآیند سوخت‌رسانی به‌ویژه مجاری عرضه سوخت به‌عنوان بخش مهم این چرخه را همانند گذشته از برنامه‌های این منطقه در سال‌جاری بیان و اظهار کرد: در سه ماه نخست امسال کل ۳ هزار و ۸۵۰ نازل فعال سوخت استان توسط کارشناسان منطقه و اداره کل استاندارد پایش شده‌اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس تصریح کرد: تأمین و ذخیره‌سازی مناسب سوخت در استان انجام شده و سوخت‌رسانی بدون مشکل درحال انجام است و مردم می‌توانند انتقادها و پیشنهادهای خود را از نحوه عملکرد مجاری عرضه سوخت به‌صورت ۲۴ ساعته با مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مطرح کنند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: