bazarnews

کد خبر: ۹۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷
بازارنیوز گزارش می‌دهد:
به دنبال هشدار دستگاه‌های نظارتی ژاپن و انگلیس در مورد غیرقانونی بودن فعالیت‌های بایننس، این صرافی اعلام کرد که به زودی از راهکار انتقال اطلاعات تراکنش شرکت سایفرتریس استفاده خواهد کرد.
گروه بازاردیجیتال بازارنیوز- رضامؤیدی؛ به دنبال هشدار دستگاه‌های نظارتی ژاپن و انگلیس در مورد غیرقانونی بودن فعالیت‌های بایننس، این صرافی اعلام کرد که به زودی از راهکار انتقال اطلاعات تراکنش شرکت سایفرتریس استفاده خواهد کرد. راهکار فنی سایفرتریس می‌تواند به انطباق فعالیت‌های بایننس با مقررات گروه ویژه اقدام مالی کمک کند.

راهکار سایفرتریس به طور خودکار تراکنش‌های بین صرافی‌ها و موسسات ارائه خدمات مربوط به رمزارز‌ها را شناسایی می‌کند و به شکلی امن اعتبار فرستنده و گیرنده را تأیید می‌کند. همکاری بایننس با سایفرتریس در حالی انجام می‌شود که تعداد زیادی از معامله گران ایرانی رمزارز‌ها در این وب سایت حساب کاربری و موجودی دارند. در صورتی که سیاست بایننس جلوگیری از معاملات کشور‌های تحت تحریم و غیر عضو گروه ویژه اقدام مالی باشد، این همکاری می‌تواند به عنوان یک زنگ خطر برای کاربران ایرانی بایننس تلقی شود.

هشدار به کاربران ایرانی فعال در بایننس
سایفرتریس، شرکت بزرگ تحلیل داده‌های زنجیره بلوکی که با دولت ایالات متحده هم همکاری می‌کند، پیش‌تر گزارشی جامع از آدرس‌های بیت کوین متعلق به کاربران ایرانی منتشر کرده بود. این شرکت با ابزار‌هایی که در اختیار دارد قادر است تراکنش‌های رمزارز‌ها را رهگیری کند. با این حال، به گفته کارشناسان، اگرچه در حال حاضر هم طبق قوانین بایننس، ساکنان کشور‌های تحت تحریم نباید از خدمات این صرافی استفاده کنند، در صورتی که بایننس قصد مسدود کردن گسترده و یا بلوکه کردن موجودی‌ها را داشته باشد، احتمالا پیش از اجرای برنامه خود اطلاع رسانی خواهد کرد.
 
 
پایان پیام//
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: