bazarnews

کد خبر: ۹۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
در روز دهم جولای قیمت دو رمز ارز بیت کوین و دوج کوین رشد کرد، ولی اتریوم شاهد افت ارزش بود.
رمز ارز‌ها در هفته‌های اخیر با نوسانات زیادی همراه بوده است. نوسان‌هایی که ریشه در سیاست‌های وضع شده در کشور‌های مختلف برای فعالیت بازار رمز ارز‌ها داشت و مانع از تسریع روند افزایش قیمت‌ها در بازار شد.

طبق گزارش منتشر شده در وب سایت مارکت واچ، در اولین ساعات روز شنبه دهم جولای سال ۲۰۲۱ بازار رمز ارز‌ها شرایط متفاوتی را تجربه کرد. در این روز قیمت برخی از رمز ارز‌ها مانند بیت کوین و دوج کوین نسبت به روز گذشته رشد کرد در حالیکه ارزش اتریوم و XRP با کاهش همراه بود.

در دهمین روز ماه جولای قیمت هر بیت کوین به ۳۳ هزار و ۳۶۰ دلار رسید که ۱.۳ درصد نسبت به روز قبل رشد کرد و قیمت دوج کوین با تجربه رشد ۲.۸۴ درصدی نسبت به روز قبل از ان به حدود ۲۲ سنت رسید.

قیمت اتریوم در اولین ساعات روز جاری به ۲ هزار و ۱۲۷ دلار رسید که کمتر از ۱.۵ درصد نسبه روز قبل پایین‌تر بود و ارزش هر XRP با تجربه کاهش کمتر از یک درصدی به ۶۲ سنت رسید.

نرخ پایین تغییرات قیمت رمز ارز‌ها در این روز‌ها باعث شد تا پیش بینی‌های زیادی در مورد ورود این بازار به فاز ثبات نسبی ارایه شود. پیش بینی‌هایی که می‌تواند بستر را برای افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در این بازار فراهم کند و هجوم موسسات سرمایه گذاری به این بازار را افزایش دهد. برخی از تحلیل گران وضعیت کنونی را برای سرمایه گذاری در بازار رمز ارز‌ها مناسب ارزیابی می‌کنند و بر این باورند در ماه‌های آتی رشد قیمت رمز ارز‌ها را شاهد خواهیم بود.

در روز دهم ماه جولای خبر‌های مختلفی در مورد بازار رمز ارز‌ها شنیده می‌شد. از یک طرف نگرانی‌ها در مورد وضع محدودیت‌ها توسط دولت چین برای مبادله و استخراج رمز ارز‌ها بالا گرفته شده است.

در گزارش‌ها این طور بیان شد که با وجود مطرح شدن ممنوعیت فعالیت مزارع استخراج رمز ارز در چین در سال‌های قبلی، ولی این بار دولت مصمم است تا با این بازار مقابله کند و دلیل ان هم عرضه یوان دیجیتال به بازار است که می‌تواند رقیبی مهم برای این بازار باشد.

از طرف دیگر گزارش‌های منتشر شده در مورد بازار دلار و نرخ تورم در این روز‌ها هم خبری مهم در رسانه‌ها بود. وب سایت کوین دسک در گزارش خود نوشت: «گزارش‌های مربوط به افزایش تورم در دنیا و تداوم شرایط بحرانی در اقتصاد امریکا باعث شد تا بازار رمز ارز‌ها با تنش روبرو شود و مانعی مهم در مسیر افزایش ارزش رمز ارز‌ها در بازار به وجود بیاید.»
برچسب ها: ارزها ، دوج کوین ، بیت کوین
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: