bazarnews

کد خبر: ۹۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طی سال گذشته ۱۱۴ مورد تسهیلات به میزان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به فعالان حوزه تولید استان پرداخت شد.
ناصر فغفوری بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: در راستای تداوم حمایت از بنگاههای اقتصادی فعال و نیز تکمیل و راه اندازی پروژه های در دست اجرا ثبت نام و پرداخت تسهیلات به طرح های نیمه تمام استان آغاز شده است.

وی اظهار کرد: تمام بنگاههای اقتصادی استان با طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد که نیازمند تامین مالی هستند می توانند در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده و تسهیلات لازم را دریافت کنند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه سود این تسهیلات ۱۸ درصد است، گفت: مدت بازپرداخت آن برای تسهیلات سرمایه در گردش یکساله و برای تسهیلات ثابت ۶۰ ماه است.

فغفوری با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۱۴ مورد تسهیلات به میزان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به فعالین حوزه تولید استان پرداخت شد، ابراز داشت: استان زنجان در زمینه پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید رتبه سوم کشوری را از آن خود کرد.

وی به عملکرد موفق استان در زمینه اجرای برنامه مربوط به نهضت تولید داخل در سال گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: هدف گذاری سال گذشته در راستای نهضت ساخت داخل برای استان به ارزش ۶۶ میلیون دلار بود که این رقم در پایان سال گذشته به بیش ا ز ۱۶۲ دلار میلیون رسید و استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی و کرمان و بیش از ۵۵ درصد میزان تولید داخل را کشور را به خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان ابراز داشت: شبکه بانکی استان طی سال گذشته در پرداخت تسهیلات عملکرد بسیار خوبی داشته است.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: