bazarnews

کد خبر: ۹۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
آرادان- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه ۵۰ سال است که تمام مسئولان وعده آب شیرین گرمسار می‌دهند، اما خبری نمی‌شود، گفت: از رئیس جمهور به خاطر تبعیض علیه گرمسار انتقاد داریم.
اردشیر مطهری درباره مشکلات عشایر شهرستان‌های گرمسار، آرادان و شهر ایوان کی، بیان کرد: هفته گذشته سفر رئیس امور عشایری کشور به آرادان و ایوان کی را شاهد بودیم که یکی از مصوبات این سفر، اختصاص ۱۰۰ مورد تسهیلات ارزان قیمت به عشایر برای کاهش مشکلاتشان در آرادان است.

وی با بیان اینکه امور عشایری همچنین ۵۰ دستگاه خورشیدی برای آب عشایر را اختصاص داده که هرکدام قیمتی معادل ۵۰ میلیون تومان دارند، افزود: مجوز استقلال تعاونی عشایر برای رفع مشکلات این قشر در زمینه تولید و فروش صادر شده است.

عملکرد ضعیف علوم پزشکی سمنان

عضو خانه ملت با بیان اینکه بازدید از وضعیت آبرسانی عشایر ایوان کی و آرادان صورت گرفته و از نزدیک مشکلات عشایر را به رئیس امور عشایری کشور منتقل کردیم، ابراز کرد: خوشبختانه در زمینه عشایر اقدامات خوبی به خصوص در زمینه تأمین آب صورت گرفته است.

مطهری درباره تجهیز بیمارستان معتمدی گرمسار نیز گفت: در دیدار با نمکی وزیر بهداشت برخی امکانات برای تجهیز بیمارستان اخذ و برخی مشکلات ایوان کی نیز در این جلسه مطرح شد هرچند تا کنون این موضوع محقق نشده است، زیرا علوم پزشکی سمنان ضعیف عمل می‌کند و مدیر این مجموعه آدم خوبی است، اما در مدیریت ضعیف است چرا که ما حرکتی که بتواند جوابگوی مردم باشد، ندیده‌ایم اگر می‌شد در این یکسال مشکلات ایوان کی را درباره درمان بستر، حل می‌کردیم.

وی افزود: نماینده حق دخالت در عزل و نصب ندارد و ما سعی کرده‌ایم در یکسال اخیر دست به ترکیب مدیریتی نزنیم و مردم دیدند که در ادوار گذشته چطور مسئولان عوض می‌شدند و یک بنگاه دار و نمایشگاه دار، مسئول اداره عوض می‌کرد، اما در یکسال اخیر تنها در اندازه اظهار نظر صحبت کرده‌ایم و سعی می‌شود که دخالتی صورت نگیرد چرا که آن موقع نمی‌توان از مسئولان مطالبه کرد و می‌بایست مشکلات را پوشاند.

آب شرب برای همه

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدیم که تأمین آب شرب برای مردم دیگرشهرستان‌ها هم بسیار خوب است و با این امر مشکل نداریم، اما برابر اصل سوم بند سوم قانون اساسی تبعیض را ناروا می‌دانیم، لذا ما نمی‌گوییم برای دیگر شهرستان‌ها چرا آب رسانی می‌کنید، ما می‌گوئیم به مشکلات گرمسار و آرادان و ایوان کی نیز رسیدگی شود.

مطهری با بیان اینکه میلیارد‌ها تومان پول هزینه شد تا در یکسال پس از سفر رئیس جمهور آب سرخه شیرین شود و البته این مردم شریف حق دارند، اما موضوع ما این است که گرمسار با ۵۰ کیلومتر فاصله از تهران ۵۰ سال است که هر مسئولی درباره آب شیرین آن وعده می‌دهد و هر نماینده‌ای که در مجلس آمد به خاطر رأی قول آب شیرین داد، اما روز به روز وضعیت آب گرمسار بدتر شد، ما انتقادمان به شخص رئیس جمهور است مگر گرمسار و آرادان جز وطن نیست؟

وی افزود: با این دولت و وضعیت هیچ انتظاری نباید داشت و فقط سیاه نمایی است، به من می‌گویند انتقاد نکن، مگر می‌شود که ساکت بود؟ مگر می‌شود که عدم رشد گرمسار، آرادان و ایوان کی را به این صورت غیرمنطقی دید و ساکت بود؟ همه مجموعه‌های نزدیک تهران را باید نگریست و با این منطقه مقایسه کرد آن‌ها چه توسعه‌ای یافته‌اند و گرمسار چه توسعه‌ای؟

مشارکت بالای مردم

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه آرادان در کشور بعد از کرمان دومین مقام مشارکت را در انتخابات داشته است، تاکید کرد: این موضوع ارزشمند است و رسالت مسئولان را درباره این مردم سنگین‌تر می‌کند چرا که آرادانی‌ها مردمان روز‌های سخت هستند و علی رغم مشکلات و معیشت و مسکن و بهداشت درمان، پای کار هستند و مشارکت بالایی داشته‌اند.

مطهری با بیان اینکه برخی آدم‌هایی هستند که آروغ‌های روشن فکری زده و تحلیلی‌هایی درباره آرادان می‌دهند حال آنکه آن تحلیلی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند درباره انتخابات درست است چرا که آن سوی آبی‌ها دلشان برای ما نمی‌سوزد و از منابع و مسائلی که دارند برای توطئه چینی علیه ایران اسلامی استفاده می‌کنند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: