bazarnews

کد خبر: ۹۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
رئیس کمیته ارزی و بورسی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با تاکید بر اینکه افق اقتصادی بورس با وجود تمام فراز و نشیب‌ها روشن است گفت: ورود صنایع بزرگ استان و هلدینگ‌های اقتصادی به بورس فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسبی را در سطح کشور و استان فراهم کرده است.
مظفر محمدی ضمن بیان این مطلب که نقش بورس در اقتصاد یک کشور غیرقابل انکار است افزود: باید توجه داشت که هیچ محدودیت جغرافیایی یا تعصبی به بازار سهام وجود ندارد و افراد از طیف وسیعی از کشورها می توانند از بازار سهام برای ایجاد ثروت و سرمایه گذاری استفاده کنند.
وی ضمن اشاره به افتتاح اخیر پروژه های هلدینگ میدکو (شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه) در استان از جمله شرکت فولاد زرند ایرانیان اظهارداشت: ورود میدکو به بازار بورس با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های بزرگ این هلدینگ عظیم، یک فرصت کم نظیر برای مردم استان کرمان بویژه شهروندان زرند به منظور مشارکت در یک سرمایه گزاری مطمئن و سودآور فراهم کرده است.
وی ضمن ابراز خرسندی از تبدیل شهرستان زرند به یکی از قطب های قدرتمند فولاد در سطح خاورمیانه اظهارداشت: اکنون شهرستان زرند نام خود را در صنعت فولاد، فراتر از یک قطب بزرگ و به عنوان قدرت نوظهور صنعتی در کشور به سرمایه گزاران معرفی و نگاه بسیاری از شرکت ها و بنگاه های بزرگ اقتصادی داخلی و خارجی را به سمت خود جلب کرده است.
این کارشناس بورس اظهارامیدواری کرد که با ورود حساب شده و کارشناسی شهروندان به بازار بورس شاهد چشم انداز بسیار مناسبی از این بازار در کشور باشیم./ ایرنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: