bazarnews

کد خبر: ۹۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵
مدیر کل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ۱۴۰۰ همه واحد‌های مسکن محرومان در استان سیستان و بلوچستان به متقاضیان تحویل داده شود.
خلیل منبتی در خصوص آخرین وضعیت ساخت مسکن محرومان در استان سیستان و بلوچستان گفت: ساخت ۶ هزار و ۴۸ واحد مسکن محرومان در سال ۹۸ در استان آغاز شد که ۶ ماهه به اتمام رسید.

وی افزود: در سال ۹۹ با حضور آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در استان سیستان و بلوچستان ۷ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در مسکن محرومان برنامه‌ریزی شد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای حاشیه چابهار و ۵ هزار واحد نیز برای کل استان برنامه‌ریزی شد.

مدیر کل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان بیان کرد: طی یکسال اخیر از ۵ هزار واحد مسکن محرومانی که برای کل استان در نظر گرفته شده ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است.

منبتی در ادامه گفت: از ۲ هزار و ۵۰۰ واحدی که برای چابهار در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ واحد مسکن محرومان، چون مالکانشان استطاعت مالی داشتند ساخت را خودشان برعهده گرفتند.

وی در ادامه تأکید کرد: قرار بر این شد که ۲ هزار واحد دیگر در دیگر نقاط استان ساخته شود که از این تعداد حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی حاصل شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ۱۴۰۰ همه واحد‌های مسکن محرومان در استان سیستان و بلوچستان به متقاضیان تحویل داده شود./ میزان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: