bazarnews

کد خبر: ۹۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
خیلی از کشور‌ها که ویزا کارت و مستر کارت (Master Card) را می‌پذیرند، کارت‌های اعتباری بیت کوین نیز مورد پذیرش آن‌ها هست. البته در ایران کاربردی ندارد.
چند سالی که کارت‌های اعتباری بیت کوین در خیلی از کشور‌ها مطرح شده است و در فروشگاه‌های بزرگ قابل استفاده هستند. خصوصاً در کشور‌هایی که کارت اعتباری مرسوم‌تر هست، شاهد رواج کارت اعتباری بیت کوین هستیم. اگر به دنبال کارت اعتباری بیت کوین هستید، فراموش نکنید که در مرحله اول باید کیف پول مناسب بیت کوین را نیز داشته باشد. کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس و trezor برای این کارت‌های اعتباری در دنیا استفاده می‌شوند. در زمان برداشت شما مقدار کمی کارمزد نیز باید پرداخت کنید که مناسب با قیمت لحظه‌ای این ارز دیجیتال هست. قیمت این کارت‌ها حدوداً بین ۱۵٫۰۰ دلار تا ۵۰٫۰۰ دلار است و بستگی به شرکتی دارد که شما کارت خود را از آن دریافت می‌کنید. اصلی‌ترین مزیت کارت اعتباری بیت کوین خرید با این ارز دیجیتال هست. با این کارت‌ها شما بیت کوین خود را خرج می‌کنید.

فراموش نکنید که به صورت کلی دو نوع کارت اعتباری بیت کوین داریم. یک نوع کارت اعتباری بیت کوین مجازی هست که برای خرید آنلاین استفاده می‌شود و ارزان‌تر هست، اما نوع دوم کارت اعتباری بیت کوین فیزیکی است که برای خرید در مکان‌های فیزیکی استفاده می‌شوند. در ادامه گفتگویی با یک تحلیل‌گر بازار رمز ارز‌ها داریم تا اطلاعات بیشتری در خصوص کارت اعتباری بیت کوین به شما ارائه دهیم.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: