bazarnews

کد خبر: ۹۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
زنجان- استاندار زنجان بر لزوم تقویت پژوهش در بخش صنعتی و گردشگری استان تاکید کرد و گفت: پژوهش‌هایی که در بخش گردشگری انجام می‌شود همراه با راهکار باشد.
فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در کارگروه آموزش و پژوهش زنجان در محل استانداری، بر لزوم تقویت پژوهش در بخش‌های مختلف تاکید کرد و گفت: متولی امر پژوهش دانشگاه است و باید در این خصوص برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

وی بر لزوم تقویت پژوهش در بخش صنعتی و گردشگری در استان تاکید کرد و ابراز داشت: پژوهش‌هایی که در بخش گردشگری انجام می‌شود باید راهکار‌های خوب برای ارائه داشته باشد.

استاندار زنجان گفت: وضعیت گردشگری باید از تغییر محسوسی برخوردار بوده و اقدامات طولانی مدت برنامه‌ریزی شود.

حقیقی با بیان اینکه در امر پژوهش در بخش گردشگری باید پتانسیل‌های بخش معدن و کشاورزی در استان ویژه توجه شود، تاکید کرد: باید جاذبه‌های این حوزه‌ها را به گردشگران نشان داد.

وی افزود: باید زمان حفظ گردشگر در زنجان را با دو برابر افزایش دهیم و اقامت گردشگر حداقل به ۷۲ ساعت برسد تا صرفه اقتصادی داشته باشد.

استاندار زنجان بر لزوم استفاده از ایده کشور‌های موفق در حوزه گردشگری تاکید کرد و ابراز داشت: فراموش نکنیم که ۱۰ اقتصاد برتر جهانی برای رشد و توسعه اقتصادی بخش گردشگری را مورد توجه قرار دادند.

حقیقی گفت: باید طرح‌هایی که از طریق پژوهش‌ها ارائه می‌شود راهکار عملی هم بدهد تا در اجرا کاربرد داشته باشند.

وی با بیان اینکه اطلاعات ما در حوزه پژوهش ضعیف است، گفت: دانشگاه‌ها اساتید بسیاری دارند که می‌توانند امر پژوهش را عهده‌دار شوند و باید حوزه پژوهش را به اساتید دانشگاه بسپاریم. / بازار
برچسب ها: پژوهش ، پژوهش ، زنجان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: