bazarnews

کد خبر: ۹۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
"الیزابت وارن" رئیس کمیسیون سیاست‌های مالی کمیته بانکی سنای آمریکا با ارسال نامه‌ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این نهاد را ملزم کرد تا پایان ماه جاری میلادی نقش خود در قانون گذاری و تنظیم گری حوزه رمزارز‌ها مشخص کند.
گروه بازاردیجیتال بازارنیوز- رضامؤیدی؛ "الیزابت وارن" رئیس کمیسیون سیاست‌های مالی کمیته بانکی سنای آمریکا با ارسال نامه‌ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این نهاد را ملزم کرد تا پایان ماه جاری میلادی نقش خود در قانون گذاری و تنظیم گری حوزه رمزارز‌ها مشخص کند. خانم وارن در نامه خود به "گری گنسلر" رئیس کمیسیون بورس آمریکا، به این کمیسیون تا ۲۸ ژوئیه (۶ مرداد) مهلت داد تا پاسخ‌های خود را در ارتباط با رویکرد قانونی در حوزه رمزارز‌ها آماده کند.

وارن در بخشی از نامه خود اشاره کرده است که نبود قوانین در حوزه رمزارز‌ها باعث شده است تا سرنوشت سرمایه گذاران عادی به دست افراد کلاهبردار و کسانی بیافتد که به دنبال دست کاری بازار هستند. او در ادامه نوشته است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار باید با استفاده از اختیارات کامل به دنبال رفع این خطرات باشد. کنگره هم باید برای پر کردن شکاف‌های قانونی موجود ورود کند.

خانم وارن که یکی از مخالفان سرسخت بیت کوین است، در ماه مارس (اسفند ۹۹) در مصاحبه‌ای با شبکه سی ان بی سی، بیت کوین را ذاتا «سفته بازانه» توصیف و اعلام کرد که این مسئله در نهایت به نتایج بدی می‌انجامد. او ماه گذشته هم با اشاره به نگرانی‌های در مورد مصرف انرژی رمزارز‌ها خاطر نشان کرد که شفافیت قانونی در این حوزه وجود ندارد.



پابان پیام/
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: