bazarnews

کد خبر: ۹۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
مدیرکل امور مالیاتی استان یزد از مالیات به عنوان یکی از ابزار‌های مهم در تنظیم سیاست‌های اقتصادی دولت‌ها در کشور‌ها یاد کرد و گفت: با توجه به کاهش اتکای اقتصاد ایران به درآمد‌های نفتی اهمیت این مقوله بیش از هرزمانی بر همگان روشن است.
به گزارش روزچهارشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، علی خورشیدی به مناسبت روز مالیات و هفته فرهنگ سازی مالیاتی( ۱۶ تا ۲۳ تیرماه) در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی استان افزود : در این راستا، پیاده سازی طرح جامع مالیاتی و حرکت به سمت نظام مالیاتی هوشمند، موجب ارتقای نظام مالیاتی، شفاف سازی، گسترش عدالت اجتماعی و توزیع ثروت می شود.

همچنین مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد بر تعامل و همکاری بیشتر این ۲ مجموعه برای تحقق درآمدهای مالیاتی در راستای اهداف و سیاست های اقتصادی دولت در استان تاکید کرد و گفت: این تعامل می تواند اهداف مدنظر را در اجرای سیاست های اقتصادی دولت محقق کند.

علی نمازی با قدردانی از تلاش مجموعه اداره کل امور مالیاتی یزد، نقش مالیات را در عمران و آبادانی استان یادآور شد و افزود: هفته فرهنگ مالیاتی در واقع جلوه ای از همت و اراده برای آبادانی، رفاه، توسعه و پیشرفت جامعه از طریق تحقق درآمدهای مالیاتی است.

دبیر ستاد درآمد و تجهیز منابع یزد خاطرنشان کرد: مالیات موجب رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و افزایش خدمات و عمران و آبادانی در جامعه می شود.

در گزارش ارسالی به میزان مصوب مالیات و تحقق آن در یک سال اخیر در یزد اشاره ای نشد. /ایرنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: