bazarnews

کد خبر: ۹۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
همانطور که از نام این محصولات پیداست عملکرد آن‌ها بر اساس هوا یا باد تنظیم می‌شود به طوری انرژی به وجود آمده از هوای فشرده شده را به یک حرکت مکانیکی تبدیل می‌کند

همانطور که از نام این محصولات پیداست عملکرد آنها بر اساس هوا یا باد تنظیم می شود به طوری انرژی به وجود آمده از هوای فشرده شده را به یک حرکت مکانیکی تبدیل می‌کند به عبارت دیگر می توانیم بگوییم این سیستم ها نوعی سیستم هوایی نیز می باشند که در آن از هوایی که فشرده شده است در جهت انتقال یا تولید یک انرژی استفاده می شود.

 عملکرد سیستمهای پنوماتیک را می توان بسیار نزدیک به عملکرد سیستم های هیدرولیکی دانست اما با یک تفاوت که در سیستمهای پنوماتیک هوای فشرده به جای مایع هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرد. سیستمهای پنوماتیک معمولاً کاربرد و استفاده های بیشتری نسبت به سیستمهای هیدرولیکی دارند و در بازار نیز محبوب تر می باشند.

خرید پرکاربردترین اتصالات در قطعات پنوماتیک بسیار مهم و کاربردی است چرا که این اتصالات پرکاربرد امتحانات خود را نیز پس داده اند، به همین جهت با ما همراه باشید تا معرفی کنیم به شما پرفروش‌ترین اتصالات پنوماتیک در بازار را.

پر فروش‌ترین اتصالات پنوماتیک در بازار را بشناسید + شیوه خرید آن‌ها

در هنگام خرید و استفاده از محصولات پنوماتیکی به چه نکاتی باید توجه کنیم:

  • هرگز نباید از یک فشار هوای بالاتر نسبت به هوایی که تولیدکنندگان توصیه کردند استفاده کنیم
  • زمانی که با سیستم های پنوماتیکی مشغول به کار هستیم باید حتما از عینک های مخصوص چشم استفاده کنیم
  • نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم این است که اگر می خواهیم این سیستم ها به صورت صحیح و درست کار کنند باید تناسب بین اجزای تشکیل دهنده آن را نیز به صورت کامل رعایت کنیم
  • زمانی که میخواهیم دستگاههای پنوماتیک را جابجا کنیم شلنگ را یکبار بیرون نکشیم و از بسته شدن شیر هوای آن اطمینان کامل پیدا کنیم

ویژگی های منحصر به فرد محصولات پنوماتیک:

  1. ایمنی بسیار بالا: یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که سیستمهای پنوماتیک دارند این است که از ایمنی بسیار بالایی در مقابل با انواع خطرات و فشارها برخوردار می باشند.
  2. عدم ایجاد خطر آتش سوزی: استفاده از سیستمهای پنوماتیک به هیچ عنوان خطری ایجاد آتش سوزی ندارد و با خیال راحت البته با رعایت تمام توصیه های تولیدکنندگان از آن استفاده کنید.
  3. استفاده بسیار آسان و سرعت نسبتاً مناسب: استفاده از این محصولات بسیار آسان بوده و به راحتی هر کسی می‌تواند از آنها استفاده کند همچنین سرعت آنها در مقایسه با سایر محصولات مناسب می باشد.
  4. تداخلی در نوسانات دمایی ایجاد نمی شود: هنگام استفاده از اتصالات پنوماتیک به هیچ عنوان تداخلی در نوسانات دمایی در هنگام عملکرد دستگاه ایجاد نمی شود.

پر فروش‌ترین اتصالات پنوماتیک در بازار را بشناسید + شیوه خرید آن‌ها

  1. تعمیرات کم هزینه و کم خطر این محصولات: از ویژگی های مهمی که اتصالات پنوماتیک دارند این است که هزینه تعمیر آنها بسیار پایین می باشد و همچنین تعمیر این اتصالات شما را با هیچ خطری روبرو نمی کنند.
  2. تجهیزات آنها دارای هزینه ی پایینی می باشند: یکی از مهمترین و اساسی ترین ویژگی هایی که محصولات پنوماتیک دارند این است که تجهیزاتی که در آنها مورد استفاده قرار می گیرد هزینه بالایی ندارد و همین این امر باعث ایجاد محبوبیت و استفاده زیاد از این محصولات شده است.

پر فروش ترین اتصالات پنوماتیک در بازار کدام است؟ و شیوه خرید آنها چگونه می باشد؟

  • سیلندر پنوماتیک:

سیلندر پنوماتیک یکی از پرفروش ترینمحصولات پنوماتیک می باشد که به وسیله ای برای تبدیل کردن نیرو به انرژی می باشد و از لازم ترین و مهمترین قسمت های یک سیستم پنوماتیک می باشد. سیلندر پنوماتیک دارای دو نوع خطی و دورانی می باشند که هر کدام بنا بر کاربرد خاصی تولید شده‌اند.

برای خرید این سیلندرها می توانید به فروشگاه های محصولات و لوازم یدکی و یا فروشگاه های شیرآلات مراجعه کنید؛ همچنین امروزه بسیاری از این فروشگاه ها محصولات خود را به صورت مجازی و اینترنتی نیز به فروش می رسانند که می توانید با مراجعه به سایت آنها این محصولات را خرید کنید.

پر فروش‌ترین اتصالات پنوماتیک در بازار را بشناسید + شیوه خرید آن‌ها

  • شیر برقی پنوماتیک:

شیر برقی های پنوماتیک که از مهم ترین محصولات پنوماتیکی می باشند برای قطع و اتصال، کم یا زیاد کردن و همچنین تغییر جهت جریان ها مورد استفاده قرار می گیرد، نکته‌ای که باید بدانیم این است که این شیرها برای کنترل جریان هوا نیز کاربرد بسیار زیادی دارند. شیرهای برقی پنوماتیک با استفاده از جریان های الکتریکی و خاصیت های مغناطیسی که دارند نوعی عامل تحریک نیز می باشند.

شیرهای برقی پنوماتیک دارای انواع مختلفی از جمله یکسو کننده،کنترل فشار، شیرهای کنترل جریان و شیرهای قطع و وصل کننده جریان می باشند که هر کدام مکانیسم و کاربردهای ویژه خود را دارند و درمکان های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که گفتیم این شیرها را می توانید با مراجعه به فروشگاه های لوازم یدکی یا محصولات شیرآلات و همچنین مراجعه به سایت های آن ها خرید کنید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: