bazarnews

کد خبر: ۹۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
فرماندار شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: از محل اعتبارات تنش آبی، ۶۱۰ میلیارد ریال برای رفع مشکلات آب این شهرستان اختصاص یافت.
«یدالله شکری» افزود: بخشی از این اعتبارت برای ساماندهی مجتمع آبرسانی «مامیشان» و مجتمع آبرسانی «میرهومر» هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: با اختصاص بخشی از این اعتبارات، برای تامین آب شرب سالم و پایدار شهر‌های تازه آباد و میرآباد ۲ حلقه چاه حفر خواهد شد.

فرماندار ثلاث باباجانی اضافه کرد: به منظور تقویت مجتمع آبرسانی مامیشان و شهر ازگله یک حلقه چاه در روستای فیاد و برای رفع تنش آبی دهستان خانه شور نیز یک حلقه چاه در روستای کیسله حفاری می‌شود.

شکری افزود: چاه کیسله تا پایان هفته آینده مطالعات آن به اتمام می‌رسد و بر اساس قول‌های شرکت آب و فاضلاب تا یک ماه آینده حفاری می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: برای تکمیل پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد و شتاب بخشیدن به اجرای این پروژه عمرانی و خدماتی ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که ۷۰ میلیارد ریال از این اعتبار از محل اعتبارات خزانه اسلامی و ۶۰ میلیارد ریال آن نیز به صورت نقدی و از محل اعتبارات استانی تامین و تخصیص داده شده است.

شهرستان ثلاث باباجانی با حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است. / ایرنا
برچسب ها: رفع مشکلات ، آب ، بودجه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: