bazarnews

کد خبر: ۹۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
امروز اکثر نماد‌های سبد سهام عدالت با نوسان مثبت اولین روز معاملاتی هفته را به پایان رساندند و ارزش سهام عدالت امروز ۲۰۲ هزار و ۶۰۵ تومان افزایش پیدا کرد و ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۳۳ هزار و ۷۲۸ تومان رسیده است.
شاخص بورس در ابتدای معاملات امروز روند صعودی در پیش گرفت و اغلب نمادهای بزرگ به خصوص در گروه محصولات شیمیایی، مواد دارویی و سیمان با افزایش قمیت سهام مواجه شدند.
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۰ با رشد ۳۴ هزار و ۹۶۲ واحدی از نیمه کانال ۱.۳ میلیونی عبور کرد و به رقم یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۴۶۶ واحد رسید. شاخص کل رشد ۲.۶۶ درصدی را تجربه کرد و شاخص هم‌وزن حدود ۱.۰۵ درصد رشد داشت. نمادهای «میدکو»، «فملی» و «فارس» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «سپید»، «فولاد»، «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۸۹ هزار و ۵۴۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۴ درصد معادل ۲۰۲ هزار ۶۰۵ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۳۳ هزار و ۷۲۸ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۵۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۷۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۶۶۹ تومان معامله شد.

/ تهران نیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: