bazarnews

کد خبر: ۹۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
به گفته مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، همه کارکنان شبکه پست چه در بخش عملیاتی چه در بخش ستادی در روز‌های آینده واکسیناسیون خواهند شد.
حسن عمیدی بیان کرد:‌ از ابتدای کرونا در اسفند ماه ۱۳۹۸، به واسطه خدمات پستی و قرنطینه مردم و اینکه خیلی از فعالیت‌های خرید و فروش و کارهای مکاتبی آنها توسط شرکت پست انجام می‌شد، فعالیت همکاران شرکت ملی پست در سراسر کشور چند برابر شد. متناسب با آن نیروی انسانی و زیرساخت‌ها باید افزایش پیدا می‌کرد که در این دوره زیرساخت‌های مناسبی مهیا کردیم، از ناوگان‌های حمل‌و نقلی جدید و هم دکه‌های هوشمندی که بتوانند تجزیه مبادلات و سورتینگ مکانیزه را انجام دهند.

وی با اشاره به فوت بعضی از ماموران پستی در ایام کرونا اظهار کرد: از همان روزهای ابتدایی به دلیل نوع شغل کارکنان پستی و لزوم ارتباط با مردم، همکاران پستی در خط مقدم کرونا هم قرار گرفتند و به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کردند. بخش عمده‌ای از کارکنان پستی هم در عملیات اجرایی و هم در ستاد مبتلا شدند و بعضی از همکاران و خانواده‌هایشان را هم از دست دادیم، به دلیل اینکه آنها در مواجهه با مردم بودند.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ادامه داد: شرکت پست در همان ایام از زمانی که موضوع واکسیناسیون مطرح شد، به‌عنوان یکی از شغل‌های حساس و گروه یک خدمت‌رسانی مطرح بود. پیگیری‌هایی با وزارت بهداشت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت و نهایتا ۹ مرداد، معاون وزارت بهداشت نامه‌ای را به دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور که متولی تزریق واکسن هستند، ارسال کرد و از روز گذشته واکسیناسیون همکاران ما از جزیره کیش آغاز شد.

عمیدی خاطرنشان کرد: با پیگیری استان‌ها، به تدریج در سایر شهرها و استان‌ها هم فرآیند واکسیناسیون انجام می‌شود. امید داریم ظرف چند روز آینده واکسیناسیون کارکنان در شبکه پستی کشور به اتمام برسد. همه بخش‌های رهسپاری، پستچی‌ها، موضعین باجه‌ها و ماموران پستی در تمام سطوح شامل این طرح هستند. اولویت کارکنان بر اساس کسانی است که ارتباط بیشتری با مردم دارند، مثل پستچی‌ها و موضعین باجه‌ها، اما نهایتا این فرآیند در چند روز آینده تکمیل خواهد شد.
/ ایسنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: