bazarnews

کد خبر: ۹۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حتی باوجود شرایط سخت اقتصادی و تداوم تحریم‌ها، امکان بهبود شرایط اقتصادی کشور وجود دارد.
«محمدرضا پورابراهیمی» روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به‌رغم شرایط سخت اقتصادی و با وجود تحریم‌ها و با فرض ادامه تحریم‌ها، امکان بهبود شرایط اقتصادی کشور وجود دارد و مقدمات آن را در کمیسیون اقتصادی و سایر کمیسیون‌های تخصصی آغاز کردیم.

وی از شروع برنامه‌های تحول اقتصادی بعد از تعیین کابینه دولت سیزدهم خبر داد و افزود: بخشی از برنامه‌های تحول اقتصادی، اهداف کوتاه‌مدت و برخی دیگر اهداف میان‌مدت و بلندمدت را دنبال می‌کنند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با برنامه‌های اقتصادی که دولت سیزدهم و شخص رییس‌جمهوری منتخب در نشست‌های تخصصی مجمع دولت منتخب با نمایندگان اقتصادی مجلس ارائه کردند، می‌توانیم با همکاری، از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ شرایط مثبت اقتصادی را تجربه کنیم.

نماینده مردم کرمان درباره راهکار‌هایی که سبب رسیدن به این موفقیت می‌شود، گفت: مطمئنم دولت با ارائه یک برنامه جامع و کامل در کنار انتخاب نیرو‌های توانمند و هماهنگ برای اجرای این برنامه‌ها می‌تواند وضعیت اقتصادی را بهبود بخشد.

پورابراهیمی، هماهنگ نبودن تیم اقتصادی دولت با سازمان برنامه و بودجه و سایر ارکان دولت را یکی از عوامل کاهش کارآیی دولت و مشکلات پیش آمده در حوزه اقتصادی دانست و گفت: اگر اعضای دولت سیزدهم نیز در گرداب اختلاف بیافتند طبیعی است تحقق اهدافی که نام بردیم امکان پذیر نیست.

/ایرنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: