bazarnews

کد خبر: ۹۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
هنگامی که صحبت از وضعیت اضطراری می­شود، برانکارد می­تواند یکی از تجهیزات ارزشمند باشد. مجموعه‌ای از برانکارد‌ها هستند که برای حمل و نقل ایمن فرد برای دریافت خدمات درمانی مناسب می‌باشند. برانکارد تنها چیزی است که در صورت آسیب دیدگی فرد و نیاز به تخلیه فوری مورد نیاز است.

هنگامی که صحبت از وضعیت اضطراری می­شود، برانکارد می­تواند یکی از تجهیزات ارزشمند باشد. مجموعه ای از برانکاردها هستند که برای حمل و نقل ایمن فرد برای دریافت خدمات درمانی مناسب می باشند . برانکارد تنها چیزی است که در صورت آسیب دیدگی فرد و نیاز به تخلیه فوری مورد نیاز است.

از انواع برانکارد می­توان به برانکارد تاشو آلیاژ آلومینیوم، برانکارد تشییع، تخته ستون فقرات، مخزن شناور، برانکارد نجات چند منظوره، تخت اضطراری، بارگیری خودکار برانکارد آمبولانس، برانکارد سبد ضد زنگ و... اشاره کرد.

  • برانکارد مخصوص ستون فقرات

این تخته ستون فقرات با کمربندهای ایمن از مواد پلی اتن ساخته شدند و از استحکام سایش برخوردار است. همچنین می­تواند به عنوان یک وسیله شناور استفاده شود. می­توان از آن با سر بی حرکت همزمان استفاده کرد. این عمدتا برای بیمارستان ها، ورزش ها، آمبولانس ها و خارج از منزل برای حمل بیماران و مجروحان استفاده می­شود.

  • برانکارد تاشو

برانکارد تاشو از مواد آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا و مواد چرم ضد آب ساخته شده است. این برانکارد را می­توان به صورت عرضی و طولی، با دسته انعطاف پذیر، برش دهنده و کیف دستی تا کرد. از ویژگی های آن می­توان به وزن سبک، قابل حمل، حمل آسان و استفاده ایمن اشاره کرد. این دستگاه عمدتا در حمل بیماران و مجروحان برای بیمارستان ها، مراکز اورژانس و میدان نبرد استفاده می­شود.

  • برانکارد مخصوص آمبولانس

برانکارد مخصوص آمبولانس از لوله های ضخیم با آلیاژ آلومینیوم با مقاومت بالا ساخته شده است. سطح تخت از کوسن فوم دار و پشت قابل تنظیم ساخته شده است و باعث می­شود زخمی ها احساس راحتی کنند. این دستگاه بسیار راحت است و یک نفر کافی است تا بیمار را با این برانکارد به ماشین آمبولانس بفرستد. پایه های تاشو مکانیکی توسط دسته های دو سر برانکارد کنترل می­شوند. هنگام بارگیری در خودرو می­توان پاها را به طور خودکار زیر برانکارد تا کرد. همچنین می­توانید برانکارد را هنگامی که روی ماشین آمبولانس هستید توسط دستگاه های ثابت قفل کنید. این نوع برانکارد با وزن سبک، دوام بالا، استفاده ایمن و آسان تولید شدند.

برانکارد نجات آلومینیومی پنبه ای تاشو

این برانکارد قابلیت تا شدن را دارد و به راحتی امکان ذخیره و حمل آن را فراهم می­کند. این برانکارد علاوه بر قابلیت تا شدن، دارای بندهایی است که سریع رها می­شوند و باعث می­شود قاب آلومینیومی به سرعت در موقعیت خود قفل شود و یک برانکارد قوی و محکم ایجاد کند.

از قاب آلومینیومی و فولاد گالوانیزه درست شده است و تا وزن 300 کیلوگرم را قادر خواهد بود تحمل کند.

  • برانکارد نجات تاشو فولادی ضد زنگ

این برانکارد با قاب فولاد ضد زنگ ساخته شده است. همان مزایای ذخیره سازی و حمل و نقل عالی برانکارد آلومینیومی پنبه ای را ارائه می­دهد. با این حال، این برانکارد توانایی نجات تعلیق را از مکان های عمودی یا شیب دار در اختیار کاربران قرار می­دهد. با یک قاب محکم ساخته شده است که می­تواند به دو قسمت تقسیم و تا شود و حمل و نقل و ذخیره سازی آسان را ممکن می سازد.

خط فولادی ضد زنگ ساخته شده، چندین نقطه جابجایی را فراهم می­کند که این امر حمل و نقل را در مواقع ضروری برای حمل بارهای سنگین آسان می­کند. این برانکارد نجات به دلیل قابلیت تنظیم مجموعه چهار توری بند و چهار کمربند ایمن علیت قابل تنظیم، امکان نجات معلق را از مکان های عمودی یا مایل به کاربران فراهم می­کند. عرض باریک و انتهای گرد باعث مانور بیشتر در مکان های باریک می­شود. هچنین توانایی حمل بار تا 1000 کیلوگرم را دارد.

  • برانکارد قابل حمل

این برانکارد به طور خاص برای شرایط دشواری که هنگام خروج مصدوم از یک فضای محدود ایجاد می­شود، تولید شده است. طراحی عمیق دور تا دور، محافظت از ضربه را برای قسمت های مهم سر و تنه فراهم می­کند. این برانکارد همچنین دارای مهار مصدوم یکپارچه برای موقعیت یابی موثر و اتصال در مکان های دشوار است. برش های دسته ای مانور باعث سهولت در استفاده می شوند و همچنین یک مهار تلفات مجزا با بندهای قفسه سینه و ساق پا و دوبل سریع رنگی و بندهای مهار فوق العاده بلند برای قرار دادن و اتصال موثر در مکان های دشوار وجود دارد. این مدل بیشتر در مناطق کوهستانی که حمل و نقل بسیار دشوار است استفاده ­می­شود. مهار طناب قابل تنظیم از قبل نصب شده، طراحی و تولید شده، دارای حلقه اتصال و اتصالات پیچ و تاب است. همچنین قابلیت اتصال پایه چهار نقطه ای برای متصل کردن به سیستم های عمودی بلند کردن، پایین آوردن یا نگه داشتن به صورت معلق دارد.

خرید برانکارد

اگر به دنبال خرید برانکارد از یک فروشگاه معتبر هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه " تجهیزات ایمنی ایران" است که در زمینه انواع تجهیزات حفاظت فردی، تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع و... بسیار فعال است و آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می‌باشد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: