bazarnews

کد خبر: ۹۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
بازارنیوز بررسی می‌کند؛
قیمت جهانی طلا در هفته آینده با توجه به اینکه در ماه آگوست هستیم و بسیاری از شرکت‌ها در تعطیلات تابستانی هستند، تغییر زیادی نخواهد داشت و تغییرات احتمالی قیمت طلا در هفته پیش رو مربوط به نرخ ارز خواهد بود.
گروه اقتصاد کلان بازارنیوز-علی شیداصفت؛ در بازار داخل تقاضا برای مصنوعات طلا نیز از چند روز قبل کاهش یافته است و تقاضایی برای طلای آب شده وجود ندارد و بازار روال عادی خود را دارد. در بازار خارج از کشور تغییرات اونس جهانی هفته گذشته بسیار کم بود و به طور میانگین دو دلار کاهش داشت. به این صورت که قیمت اونس جهانی جگدر ابتدای هفته ۱۸۱۴ دلار بود و روز پنجشنبه به ۱۸۱۲ دلار رسید بنابراین میانگین دو دلار کاهش قیمت داشتیم.
 
نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در این خصوص اظهار داشت: مجموع قیمت طلا و سکه در هفته اخیر سیر نزولی داشت و این امر به دو دلیل بود یکی اینکه قیمت ارز کاهش یافت و بهای دلار در معاملات دلار ۲۵۰ تومان ارزان شد و عامل دوم نیز کاهش تقاضا و داد و ستدها به دلیل نزدیک شدن ایام محرم بود. پیش بینی می‌کنم قیمت جهانی طلا در هفته آینده با توجه به اینکه در ماه آگوست هستیم و بسیاری از شرکت‌ها در تعطیلات تابستانی هستند، تغییر زیادی نخواهد داشت و تغییرات احتمالی قیمت طلا در هفته پیش رو مربوط به نرخ ارز خواهد بود.
برچسب ها: طلا ، سکه ، امامی ، انس
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: