bazarnews

کد خبر: ۹۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲
طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۱۷ مردادماه به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور ۲۰۶ نماینده از دقایقی قبل آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی در دستور کار نمایندگان است.

گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتزاع بخش ساختمان شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل «وزارت حمل و نقل» و «وزارت ساختمان، شهرسازی وآمایش سرزمین» نیز در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر و گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان هم در دستور کار این هفته پیش بینی شده است.

گزارش شعب درمورد اعتبارنامه‌های ارجاعی به آن‌ها و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از پرداخت حقوق‌های نامتعارف در دستگاه‌های اجرایی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی مغایرت‌های قانونی در نحوه انتخاب و انتصاب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در دستور کار امروز صحن علنی قرار دارد.

در ادامه دستور جلسه امروز، گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب استان خوزستان از سال ۱۳۹۴ تا پایان شهریور ماه۱۳۹۹ (در اجرای ماده (۲۱۲) آیین نامه داخلی مجلس) نیز پیش بینی شده است.
/ایرنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: