bazarnews

کد خبر: ۹۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، قراردادی است که بین انبوه سازان منعقد شده و کار در حال اجرا است و با توجه به آنکه قرارداد بسیار محکی بین دولت و انبوه سازان بسته شده بنابراین سازندگان موظف هستند، طبق قرارداد و طبق مبلغ پایه‌ای که ثبت شده اقدام به ساخت این واحد‌ها کنند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی برای تغییر یا افزایش قیمت پروژه‌های مسکن ملی نگرفته نشده است.

خلیل محبت خواه افزود: در حال حاضر در تمامی شهر‌های استان تهران از جمله اسلامشهر، پاکدشت، شهریار، نصیر شهر، صباشهر، صفادشت و شهر قدس پروژه‌های مسکن ملی در حال ساخت هستند و ظرفیت‌های بسیار مناسبی در این شهر‌ها ایجاد شده و در تمامی دوره‌هایی که ثبت نام داشته‌ایم از تمامی ظرفیت‌های این بخش استفاده کرده‌ایم.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان تهران هم گفت: پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، قراردادی است که بین انبوه سازان منعقد شده و کار در حال اجرا است و با توجه به آنکه قرارداد بسیار محکی بین دولت و انبوه سازان بسته شده بنابراین سازندگان موظف هستند، طبق قرارداد و طبق مبلغ پایه‌ای که ثبت شده اقدام به ساخت این واحد‌ها کنند.

محبت خواه اظهار کرد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی از جمله سیمان و سایر مصالح نباید هیچ تاثیری بر روند اجرای این پروژه‌ها داشته باشد و در صورتی که تغییری در روند قیمت‌ها ایجاد شود، بررسی‌ها صورت می‌گیرد و نتیجه آن اعلام می‌شود.

محبت خواه توضیح داد: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، سرعت و روند اجرای این پروژه در تمامی شهر‌ها مناسب بوده و بسیاری از پروژه‌ها در مرحله پی کنی و فونداسیون قرار دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران به واریز آورده‌ها توسط متقاضیان اشاره کرد و گفت: در صورتی که متقاضیان آورده‌های خود را به موقع پرداخت کنند، سرعت و روند اجرای پروژه‌ها بسیار خوب می‌شود، اما در برخی از شهر‌ها شاهد آن هستیم که متقاضیان آورده‌های خود را به موقع پرداخت نمی‌کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره آخرین وضعیت پروژه تهرانسر با بیان اینکه سرعت اجرای این پروژه بسیار مناسب بوده است، گفت: در حال حاضر پیشرفت اجرایی این پروژه به ۲۹ درصد رسیده است و با توجه به آنکه همواره بازدید‌های مستمر هفتگی داشته‌ایم، بنابراین روند اجرای پروژه‌ها را به صورت کامل رصد می‌کنیم.

او ادامه داد: تاکنون روند رو به رشد و خوبی در این بخش داشته‌ایم و این پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی شده که برای اجرا داشتیم، امیدواریم زودتر به مرحله انجام برسند.

محبت خواه اظهار کرد: شیفت‌های شبانه روزی در این حوزه داشته‌ایم و با مجوز‌های اولیه که شهرداری در این بخش داده است، امیدواریم سرعت اجرای آن افزایش یابد، از سوی دیگر با ارائه مجوز نهایی امیدواریم مانعی بر سر راه این بخش نباشد.

/باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: