bazarnews

کد خبر: ۹۵۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس در حال بررسی بر روی طرحی است تا افرادی که در مدارس غیردولتی و یا به عنوان خرید خدمات کار می‌کنند، در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند و از یک اولویت برخوردار باشند.
ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص درخواست تعدادی از معلمان خرید خدمات و معلمان مدارس غیردولتی درباره استخدام در آموزش و پرورش، اظهار کرد: برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم مجلس در حال بررسی بر روی طرحی است مبنی بر اینکه افرادی که در مدارس غیردولتی و یا به عنوان خرید خدمات کار می‌کنند در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند و از یک اولویت برخوردار باشند و درصدی ضریب بخورد تا شانس قبولی‌شان بالا برود.

سلیمان‌زاده اضافه کرد: طبق ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی، به هیچ عنوان اجازه نداریم نیرویی را خارج از آزمون استخدامی و دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی به‌کارگیری کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی، در حال تبدیل وضعیت نیرو‌های قراردادی و حتی شرکتی که ایثارگر هستند و یا پدر و مادر ایثارگر دارند، هستیم، اما هنوز برای تبدیل وضعیت سایر قراردادی‌های کار معین مجوزی دریافت نشده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان نیز گفت: قبل از عید نوروز، لایحه را تحویل مجلس دادیم و مجلس از اسفند ۹۹ در حال بررسی روی آن است که اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: اکنون روی تأمین اعتبار آن حرف دارند؛ البته تلاش کردیم کار متناسب با اعتبارات پیش‌بینی شده جلو برود؛ در حال حاضر منتظر نظر مجلس هستیم.
/گسترش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلمان فرسوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
این چه برنامه ی احمقانه ای است که افرادی که برترین رتبه ها را دارند کمترین افزایش را دریافت کرده اند پس رتبه بندیتان حرف مفته همش دروغه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: