bazarnews

کد خبر: ۹۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
تقاضای عده‌ای از نمایندگان برای مسکوت ماندن طرح انتزاع بخش ساختمان شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل «وزارت حمل و نقل» و «وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین» در جلسه امروز مجلس بررسی می‌شود.
نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور ۲۵۵ نماینده از دقایقی قبل آغاز شد و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزها و مبادلات داخلی آن در کشور در دستور کار نمایندگان مجلس است.

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی و لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر امروز بررسی می‌شود.

همچنین گزارش کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح و الحاق موادی به قانون نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح مدیریت تعارض منافع برای دستور جلسه امروز پیش بینی شده است.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر مسکوت ماندن طرح انتزاع بخش ساختمان شهرسازی از وزارت راه و شهرسازی و تشکیل «وزارت حمل و نقل» و «وزارت ساختمان، شهرسازی و آمایش سرزمین» و گزارش کمیسیون عمران مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی نیز در دستور جلسه امروز قرار دارد.

/ایرنا
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: