bazarnews

کد خبر: ۹۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه عدم پرداخت وجه سهام خریداری شده از سهامداران تخلف است، خواستار پیگیری مردم از طریق مبادی ذیربط شد.
عسگر توکلی با بیان اینکه سامانه فروش سهام عدالت برای شیوه مستقیم مدیریت فعلا بسته است، افزود: نابسامانی بازار و بسته شدن نماد‌ها برای ارائه صورتحساب‌های مالی دلیل این توقف است.

وی اظهار داشت: به دلیل آن که نماد سهام عدالت برخی استان‌ها بسته شده، فعلا خرید و فروشی نمی‌توان انجام داد.

وی درباره شرایط فروش سهام به شیوه غیرمستقیم گفت: حداکثر تا ۶۰ درصد سهام را می‌توان فروخت.

توکلی با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌های استان شعبه تعاونی سهام عدالت وجود دارد، درباره تعیین تکلیف سهام عدالت جان باختگان نیز گفت: پیگیری برای تعیین تکلیف وضعیت این افراد در دست اقدام است.

رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت به دغدغه برخی سهامدارانی که سهامشان فروختند، اما وجه آن را نگرفتند از آنان خواست تا به کارگزاری‌های مدنظر مراجعه کنند و یا نسبت به انصراف از فروش اقدام کنند.

وی گفت: عدم پرداخت پول سهام فروخته شده به سهامداران تخلف است و برخی کارگزاری‌ها با قیمت پایین سهام مردم را خریداری کردند و به رغم آن وجه مردم را پرداخت نکردند.

وی ارزش سهام ۵۰۰ هزار تومانی را حدود ۱۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: ارزش واقعی سهام بیش از این میزان است و امیدواریم سهام زودتر به ارزش واقعی خود دست یابد.

/بازار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: