bazarnews

کد خبر: ۹۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با روند مثبت آغاز کرد و در مجموع رشد ۷۸ هزار واحدی را به ثبت رساند.
شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و در طول هفته نیز روند مثبتی داشت و این روند را تا پایان هفته ادامه داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از سطح یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۷۸ هزار واحدی را نشان می‌دهد.

شاخص بورس و اوراق بهادار در روز شنبه مورخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و با رشد بیش از یک هزار و ۷۱۸ واحدی به پله یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۴۷ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۲۴۱ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس در دومین روز کاری هفته مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ نیز روند صعودی خود را حفظ کرد و با رشد بیش از ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحدی به پله یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۶۷ واحدی در سطح ۲۰ هزار و ۳۰۸ واحدی قرارگرفت.
شاخص در روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ با رشد ۱۵ هزار و ۳۱۴ واحدی روبرو شد به سطح یک میلیون و ۴۳۳ هزار واحد رسید و فرابورس با ۱۴۰ واحد رشد در سطح ۲۰ هزار و ۴۴۹ هزار واحدی قرار گرفت.

روند مثبت شاخص بورس در روز ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ همچنان ادامه یافت به طوریکه شاخص با رشد بیش از ۲۰ هزار و ۵۹۵ واحدی به پله یک میلیون و ۴۵۳ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۳۴۰ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۷۸۹ واحدی قرارگرفت.

شاخص در آخرین روز کاری هفته با رشد بیش از ۳۰ هزار و ۷۷۵ واحدی به پله یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۴۲۳ واحدی در پله ۲۱ هزار و ۲۱۲ واحدی قرارگرفت.


شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر تمام روز‌های کاری هفته را با روند مثبت سپری کرد و بدون هیچ اُفتی کار خود را به پایان رساند.

/میزان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: