bazarnews

کد خبر: ۹۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
بازارنیوز بررسی می‌کند؛
تحرکات شاخص به سمت بالا این نگرانی را بیشتر می‌کند که اکثر نمادهای بازار به اندازه شاخص در یک ماه گذشته رشد نکردند و از جو کلی بازار جدا مانده‌اند.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز-علی شیداصفت؛ بازار سهام در هفته گذشته با روندی صعودی بود و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته شاخص کل بورس به یک میلیون و ۴۸۴ هزار واحد رسید. اما کارشناسان روند بازار هفته آینده را چطور ارزیابی می‌کنند؟


به گفته کارشناسان شاخص بدون استراحت به حرکت صعودی خود ادامه می‌دهد. تحرکات شاخص به سمت بالا این نگرانی را بیشتر می‌کند که اکثر نمادهای بازار به اندازه شاخص در یک ماه گذشته رشد نکردند و از جو کلی بازار جدا مانده‌اند. تا هفته آینده اگر روند بازار صعودی باشد رسیدن شاخص به محدوده یک میلیون و ۵۴۰ هزار واحدی محتمل است.

اگر شاخص تا پایان سال به دو میلیون واحد برسد، این رقم را رد می‌کند و به محدوه‌های بالاتری حرکت می‌کند. زیرا گزارشی که شرکت‌ها منتشر کردند سیگنال رشد شاخص را می‌دهند.

البته باید این نکته را مد نظر قرار داد که شهریور ماه سال جاری، به دلیل شناسایی سود و رسیدن سال مالی برخی از شرکت‌ها در بازار عرضه بیشتر می‌شود و احتمالا شاهد روند اصلاحی در این ماه باشیم.

 

برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه ، شاخص
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: