bazarnews

کد خبر: ۹۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مالی بورس کالای ایران تعداد ۳ میلیون و ۷۲۱ هزار گواهی سپرده کالایی مورد دادوستد قرار گرفت.
طی معاملات هفته‌ای که گذشت، سکه طلا با ۲ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۶۰۰ گواهی سپرده معامله شده در صدر بازار قرار گرفت و با ارزش ۳۲۹ میلیارد و ۴۹۷ میلیون تومان بیشترین سهم را در ثبت ارزش کل معاملات این هفته به خود اختصاص داد.

پس از آن، زعفران نگین با ۷۹۷ هزار و ۱۳۵ گواهی سپرده به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان در جایگاه دوم معاملات این هفته ایستاد.

معامله گران ۴۸ هزار و ۶۶۹ گواهی سپرده زعفران پوشال را نیز دست به دست کردند و ارزش ۵۴۰ میلیون تومان را برای دارایی پایه مذکور رقم زدند تا با این آمار معاملاتی، زعفران پوشال رتبه سوم حجم و ارزش معاملات هفتگی را کسب کند.

۱۳۳۰ گواهی سپرده پسته فندقی نیز در حالی در بازار خرید و فروش شد که ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان برای آن به ثبت رسید.

دادوستد ۲۸۳ گواهی سپرده زیره سبز نیز رهاورد معاملات این هفته انبار‌های دانش، مینوبذر و کیمیابذر در بازار مالی بورس کالای ایران بود که به ارزشی حدود ۲۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.


/باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: