bazarnews

کد خبر: ۹۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
معاون هماهنگی توزیع توانیر؛
معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: مردم هرجا از حضور استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز آگاه شدند آن را به شرکت های توزیع برق معرفی کنند.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز: غلامعلی رخشانی مهر، معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران روزشنبه در گفت‌وگویی افزود: اکنون و با توجه به دمای هوا در کشور، همچنان شاهد فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز هستیم که باعث افزایش مصرف شده اند.

وی ادامه داد: بر این اساس با مقام های قضایی و نیروی انتظامی هماهنگ شده و هرجا و در هر کارخانه ای برای استخراج غیر مجاز رمزارز استفاده شود، ضمن جمع آوری دستگاه ها برق آن محل قطع و امکان وصل مجدد آن به زودی میسر نخواهد شد.

معاون هماهنگی توانیر خاطرنشان کرد: بنابراین مردم هر جا و هر زمان از وجود استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز مطلع شدند آنها را در اسرع وقت معرفی کنند.

رخشانی مهر گفت: امروز مشترکان ۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات بیشتر برق مصرف کردند و این میزان بیشتر از آن سقفی است که شرکت مدیریت شبکه برق ایران تعیین کرده است.

وی ادامه داد: به غیر از مناطق مرکزی ایران شامل اصفهان، یزد، مرکزی و همدان بقیه نقاط میزان مصرف بسیار بالایی دارند که باید مدیریت کنند.

معاون هماهنگی توزیع نیروی برق ایران افزود: بخش اداری نیز بالاترین میزان مصرف را دارد که همکاران توزیع مراجعه کرده و به تعدادی از آنها هشدار قطع برق داده اند.

رخشانی مهر به مدیران شرکت ها و دستگاه های اداری اخطار داد اگر رعایت مصرف نداشته باشند، برق آنان قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز با مشکل روبرو هستیم که نیاز به همکاری بیشتر بخش خانگی و تجاری است.

معاون توانیر گفت: بخش صنعت همکاری خوبی دارند و لذا ضروری است بخش خانگی و تجاری هم همکاری خود را افزایش دهند.

رخشانی مهر افزود: امروز با ۲ هزار و ۸۰۰ مگاواتی افزایش مصرف روبرو شدیم و براین اساس خاموشی هایی در برخی نقاط اعمال شده که طبق جدول برنامه ریزی شده بوده است.

برچسب ها: ماینر ، رمزارز ، برق
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: