bazarnews

کد خبر: ۹۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
دستگاه‌های سری کاوش که در بازار به مدل کاوش نیز معروف هستند، زیر مجموعه دستگاه‌های سنگبری قابل حمل می‌باشند.

دستگاه های سری کاوش که در بازار به مدل کاوش نیز معروف هستند، زیر مجموعه دستگاه های سنگبری قابل حمل می باشند.

شرکت تولیدی صد صنعت، به عنوان اولین تولید کننده دستگاه های سنگبری قابل حمل، دستگاه های برش سنگ کارگاهی و دستگاه های اره نواری استاندارد در ایران،

از سال 1385 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.

اعتبار و بازخورد دستگاه های برش سنگ صد صنعت، طی سال های متوالی، در دست گرفتن حجم گسترده ای از بازار را برای این شرکت به همراه داشته است.

دستگاه های سنگبری سری کاوش صد صنعت نیز یکی از پرکاربردترین و مهم ترین دستگاه های تولید شده توسط شرکت صد صنعت محسوب می شوند.

 

امروزه، گستردگی فعالیت در صنعت ساختمان سازی و نماکاری ساختمان، باعث افزایش چشم گیر استفاده از دستگاه های سنگبری شده است.

به ویژه دستگاه های برش سنگ سری کاوش که به دلیل تنوع گسترده در ابعاد و مدل های ساخته شده و پوشش نیازهای متنوع، تمایل مشتریان به خرید آنها افزایش چشم گیری داشته است.

در زیر با ارائه اطلاعات مورد نیاز در مورد دستگاه های سنگبری سری کاوش راهنمایی های لازم را برای خرید این دستگاه ها در اختیار شما قرار می دهیم.

راهنمای خرید دستگاه‌های سری کاوش

دستگاه های برش سنگ سری کاوش صد صنعت

 

دستگاه های سنگبری سری کاوش همان طور که در بالا نیز اشاره داشتیم، زیر مجموعه دستگاه های سنگبری قابل حمل صد صنعت می باشند.

این دستگاه ها همان طور که از اسمشان مشخص است به راحتی قابلیت حمل و نقل و جابه جایی دارند و همین ویژگی از نکات بارز این دستگاه ها محسوب می شود.

برای کاربران و مشتریانی که نیاز به انجام عملیات سنگبری در محل اجرای پروژه دارند، دستگاه های سنگبری سری کاوش بهترین گزینه محسوب می شوند.

چرا که بسیاری از سنگ کاران، ساختمان سازان و نماکاران ساختمان، تمایل دارند در محل اجرای پروژه کار خود را پیش ببرند.

این دستگاه ها در تنوع و ابعاد مختلفی تولید شده اند و در دسترس عموم قرار گرفته اند. در زیر به بررسی انواع دستگاه های سنگبری سری کاوش می پردازیم:

 

  1. دستگاه سنگبری کروم استیل مدل کاوش ۶۵ صد صنعت
  2. دستگاه سنگبری کروم استیل مدل کاوش 85 صد صنعت
  3. دستگاه سنگبری کروم استیل مدل کاوش 100 صد صنعت
  4. دستگاه سنگبری کروم استیل مدل کاوش 125 صد صنعت
  5. دستگاه سنگبری کروم استیل مدل کاوش 150 صد صنعت
  6. دستگاه سنگبری کروم استیل مدل کاوش 180 صد صنعت

 

مشخصات عمومی دستگاه های برش سنگ سری کاوش

در زیر به بررسی مشخصات عمومی دستگاه های سنگبری سری کاوش پرداخته ایم:

 

  • قابلیت جا به جایی دستگاه های سری کاوش
  • قابلیت فارسی بری دستگاه
  • دارای دستگیره هایی جهت سهولت در جا به جایی
  • قابلیت اجرای برش های سری و یکنواخت در اندازه های متنوع توسط قرار متحرک پشتی
  • دارای موتور تکفاز و قابلیت ارتقا به موتور سه فاز
  • قابلیت برش قطعات بلند و عریض توسط قرارگیری میز کار در دستگاه
  • قابلیت نصب تیغه ۲۵۰ تا ۳۵۰ میلیمتر و قابلیت ارتقا تیغه به 400 میلیمتر
  • قابلیت برش به صورت گونیا توسط گونی ثابت جانبی
  • دارای تابلو برق و فیوز ایمنی
  • قابلیت راسته بری

 

راهنمای خرید دستگاه‌های سری کاوش

 

کاربرد دستگاه های برش سنگ سری کاوش

 

رعایت اصول ساختی دقیق و صحیح به همراه رعایت ایمنی و استانداردها تعریف شده در این دستگاه، توسط شرکت تولیدی صد صنعت، اثرات بسیار مثبتی را به همراه داشته است.

کسب نشان استاندارد ایمنی برای دستگاه های سری کاوش، گواه بر موارد عنوان شده در بالا می باشد.

طراحی و ساخت دستگاه های سنگبری سری کاوش به گونه ای در نظر گرفته شده است که قابل استفاده به صورت دو کاره و یا دو منظوره می باشند.

این دستگاه قابلیت راسته بری و فارسی بری انواع سنگ ها از جمله: سنگ های تزئینی، کاشی و سرامیک را دارا می باشد.

عملیات راسته بری برای انواع سنگ ها، کاشی و سرامیک، به صورت مستقیم و عملیات فارسی بری برای انواع سنگ ها، کاشی و سرامیک با زاویه 45 درجه صورت خواهد گرفت.

تنوع بالای ابعاد و اندازه های دستگاه های سری کاوش و امکان جا به جایی این دستگاه ها، استفاده آنها را در پروژه های ساختمانی و مکان هایی که مایل به استفاده از دستگاه های سنگبری در محل مورد نظر خود می باشند را افزایش داده است.

به طور کلی، دستگاه های سری کاوش صد صنعت به عنوان دستگاه برش سنگ قابل حمل، برای پوشش دهی نیازهایی جامع تر از مشتریان خود تولید و به بازار عرضه شده اند.

 

نحوه کارکرد دستگاه های سنگبری سری کاوش صد صنعت

 

در دستگاه های سنگبری سری کاوش به جای ریل های لینرگاید مصرف شده در دستگاه های سری صد صنعت از شافت های کروم استیل استفاده شده است.

کلگی دستگاه در سری کاوش روی دو شافت موجود در دستگاه قرار داده شده است.

قابل ذکر است حرکت کلگی بر روی دو شافت کروم استیل موجود در دستگاه، توسط اپراتور سنگکار، صورت می گیرد.

 

 

راهنمای خرید دستگاه‌های سری کاوش

 

 

سفارشی سازی دستگاه های برش سنگ سری کاوش صد صنعت

 

شرکت تولیدی صد صنعت جهت رضایتمندی مشتریان خود امکان ارتقا و تقویت موتور دستگاه های سنگبری سری کاوش را از تکفاز به سه فاز فراهم کرده است.

هم چنین، امکان ارتقا تیغه نیز، از تیغه های 250 – 300 به تیغه 400 میلیمتری، در این دستگاه ها فراهم شده است.

 

گارانتی دستگاه های سنگبری سری کاوش

 

شرکت تولیدی صد صنعت با توجه به نوع و کارایی دستگاه های تولید شده بین 6 ماه تا یک سال گارانتی برای دستگاه های سری کاوش در نظر گرفته است.

قابل ذکر است، شرکت صد صنعت تمامی قطعات مورد استفاده در دستگاه ها را در خود کارخانه به تولید می رساند و مورد استفاده قرار می دهند.

در نتیجه برای اجزای اصلی سازنده دستگاه ها مانند موتور دستگاه، قابلیت ارائه خدمات پس از فروش کاملی را به مشتریان خود دارند.

به طور کلی در دستگاه سری کاوش صد صنعت موتور و پمپ دستگاه ها شامل گارانتی می باشند و قطعات شکستنی موجود در دستگاه مانند تیغه، شامل گارانتی نمی شوند.

چرا که عموما تیغه دستگاه ها با توجه به حجم کاربرد دستگاه ها، به مرور زمان تاب می افتند.

 اگر هم تیغه دستگاه با توجه به نوع کاربرد درست انتخاب نشده باشد، این اتفاق زودتر خواهد افتاد حتی ممکن است خطراتی جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

 

خدمات پس از فروش دستگاه های سنگبری سری کاوش

 

در واحد خدمات پس از فروش شرکت صد صنعت، با تماس مشتریان و گزارش مشکل موجود، ابتدا راهنمایی های لازم به صورت تلفنی در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

حتی در صورت نیاز، قطعات مورد نظر هم برای آنها ارسال خواهد شد.

در قدم بعدی اگر راهنمایی های تلفنی کارایی نداشت، شرکت متخصصی را برای دیدن دستگاه در محل اعلام شده ارسال خواهد کرد و در آخر اگر هیچ کدام از راه حل ها،  مشکل را رفع نکرد، دستگاه به کارخانه انتقال داده می شود و مشکل به صورت اساسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در شرایط خاص، برای خرید دستگاه سنگبری کارخانه صد صنعت، که شرایط حمل آنها دشوار می باشد، شرکت تمام سعی خود را برای رفع مشکل در محل اعلام شده خواهد کرد.

خرید دستگاه های برش سنگ سری کاوش

برای خرید دستگاه های سنگبری مدل کاوش صد صنعت می توانید به سایت اصلی مجموعه مراجعه کرده (sadsanat.com) و یا به طور مستقیم با دفتر فروش کارخانه تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی های معتبر فروشنده دستگاه های صد صنعت نیز در اقصی نقاط ایران شعبه داشته و برای خرید دستگاه های سنگبری سری کاوش می توانید به آنها مراجعه کنید.

 

داشتن اطلاعات در مورد این دستگاه ها، درک بالاتری از کاربرد و نحوه عملکرد آنها برای شما ایجاد خواهد کرد که در استفاده دستگاه های سنگبری سری کاوش بسیار موثر خواهد بود.

در این مقاله سعی داشتیم با ارائه اطلاعاتی جامع و کافی در مورد دستگاه های سنگبری سری کاوش، به ویژه دستگاه های صد صنعت، راهنمایی های لازم را برای خرید دستگاه های سری کاوش، در اختیار شما قرار دهیم.

 

 

 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: