bazarnews

کد خبر: ۹۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد شناخت کافی از مسائل اقتصادی کشور دارد و به دنبال اصلاح بازار بورس است.
معصومه پاشایی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، گفت: سید احسان خاندوزی تجربه سیاست گذاری در مرکز پژوهش‌های مجلس دارد و ارتباط و تعامل وی با مجلس و جامعه دانشگاهی بسیار عمیق و مناسب است.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی نیرویی جوان، با روحیه انقلابی و فسادستیز است و از لحاظ تخصصی نیز فعالیت‌های ارزشمندی درباره نیاز‌های اصلی اقتصادی و کنونی کشور داشته است.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با اشاره به اینکه خاندوزی از اقتصاد ایران شناخت کافی دارد و اهل تعامل با کسب و کار‌ها است، گفت: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی روحیه کار گروهی دارد. اصلاح نظام مالیاتی و گمرک یکی از محور‌های اصلی تحول کشور است و جزو برنامه‌های خاندوزی است.

پاشایی افزود: در گذشته ما شاهد به تاراج رفتن سرمایه مردم در بورس بودیم که نظریه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد، نوید اصلاح بازار سرمایه را می‌دهد و همچنین وی برنامه‌هایی برای پایدار کردن دارایی‌های دولت دارد.

وی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی توجه زیادی به اقتصاد مقاومتی دارد و در بسیاری از مقاله‌ها و گزارش‌های خود در مرکز پژوهش‌های مجلس کاملا این مسئله مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم مرند و جلفا خطاب به وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی گفت: آقای خاندوزی! انتظار ما از شما عملی کردن تمام برنامه‌هایی است که به مجلس ارائه کردید و از شما می‌خواهیم که وقتی وزیر اقتصاد شدید، دچار روزمرگی نشوید و روحیه تحولگرایی را ادامه دهید.

/ مهر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: