bazarnews

کد خبر: ۹۵۹۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی این روز‌ها نگرانی‌هایی را در مورد تداوم اجرای قانون همسان‌سازی حقوق یا احتمال کاهش سهم دختران از حقوق بازنشستگی پدر دارند. رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران، با اشاره به اینکه مطالبات سازمان از دولت، به بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است می‌گوید، اگر این مطالبات به موقع پرداخت می‌شد، چنین نگرانی‌هایی وجود نداشت.
اقدام سازمان تامین اجتماعی به دریافت تسهیلات کوتاه‌مدت برای پرداخت حقوق بازنشستگان، نگرانی‌هایی را در مورد آینده این سازمان و معیشت بیش از هفت میلیون و ۲۰۰ هزار مستمری‌بگیر آن ایجاد کرده است.

علی سعدوندی، کارشناس اقتصادی گفته بود، مجموعه‌ای از ناکارآمدی در بودجه‌ریزی دولت، ضعف در مدیریت سازمان تامین اجتماعی و نبود نظارت کافی بر شبکه بانکی، اکنون خود را در واقعیتی به نام نرخ تورم نشان داده است.

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران، با تایید نگرانی‌ بازنشستگان در این مورد می‌گوید: دولت فقط در سال جاری، ماهانه حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار شده، در مقابل سازمان تا همین امروز نیز، با فروش اموال به حیات خود ادامه داده است.

/تجارت نیوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
كجاى دنيا رسم براين است كه هميشه تا وان اشتباه مسئولين را بأيد ملت بخصوص قشر ضعيف بپردازد ازحقوق نجومى مسئولين كم كنيدوحق دختران بيسرپرست بازنشستگان رابدهيد
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: