bazarnews

کد خبر: ۹۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
در این گزارش به ارزش روز سهام عدالت در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.
شاخص بورس امروز با افت بیش از ۴۹ هزار واحدی روبه‌رو شد و ارزش سهام عدالت به شدت کاهش یافت. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با افت ۵.۳ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۲۶ تومان رسید.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

ریزش بورس تحت تاثیر بازگشت شبندر
​شاخص کل بورس در روز دوشنبه ۸ شهریور و در پایان معاملات روز با افت ۴۹ هزار و ۴۰۹ واحدی همراه شد و به یک میلیون و ۵۲۳ و ۹۹۷ هزار واحد رسید این در حالی است که امروز نماد شبندر بعد از مدت‌ها بازگشایی شد و تاثیر بسزایی در روند منفی بازار سهام داشته است.

شاخص هم وزن امروز نیز برخلاف شاخص کل رشد اندکی داشت و با ۱۳ هزار و ۱۴۱ واحد رشد عدد ۴۵۴ هزار و ۳۶۹ را نشان داد.

به گزارش گسترش نیوز ارزش معاملات نیز ۱۱۱ هزار و ۶۹۶ میلیارد شد.

در معاملات امروز نماد‌های " فارس "، " فولاد " و " فملی " به ترتیب با ۴۵۱۱، ۳۸۷۵ و ۳۴۴۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را ثبت کردند و شبندر با ۶۵۸۷ واحد تنها نماد موثر و سبز در جریان بازار امروز بود.

پرتراکنش‌ترین نماد‌های بورسی نیز " شبندر "، " سپید " و " برکت " بودند.

در جریان معاملات امروز ۷ نماد با برترین عرضه و تقاضا روبرو شدند شسپا، کرازی، پارند، کمند، کگلح، کدما و سپاس نماد‌های پرتضا در بازار بودند و نماد‌های شپنا، شستا، شتران، خساپا، وبملت، پالایش و خودرو پرعرضه‌ترین نماد‌های امروز بودند.

همچنین نماد‌های شبندر، کرازی، کدما، دلر، غپاک، سخاش و خپویش ۷ نماد با بیشترین افزایش قیمت در بورس امروز بودند و سکرد، وتوکا، وتوصا، قثابت، سفانو، شگل و دتماد ۷ نماد با بیشترین کاهش قیمت در معاملات امروز بازار سهام بودند.

/گسترش نیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: