bazarnews

کد خبر: ۹۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
امروز سهامداران شرکت‌های سیمان سفید نی ریز، پارس الکتریک و بین المللی توسعه ساختمان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، سرمایه‌گذاری صبا تامین و سرمایه‌گذاری هامون صبا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد 24هزار و 536واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 520هزارواحد در ارتفاع یک‌میلیون و 523هزار و 997واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از 11میلیارد و 233میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 798میلیارد تومان در بیش از 963هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان سفید نی ریز، پارس الکتریک و بین المللی توسعه ساختمان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک کارآفرین، الکتریک خودرو شرق و داروسازی اکسیر بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله 4میلیارد و 699میلیون ورقه به‌ارزش 15هزار و 596میلیارد تومان در 530هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 448واحد رشد کرد و در ارتفاع 22هزار و 409واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان کیش، سرمایه‌گذاری صبا تامین و سرمایه‌گذاری هامون صبا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا و سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

/تسنیم
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: