bazarnews

کد خبر: ۹۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
این که آیا شما به دنبال یک صندلی جدید برای دفتر کار خود هستید، یا به چیزی نیاز دارید که در محل مطالعه خود بنشینید، سرمایه گذاری روی صندلی مناسب برای راحتی و بهره وری شما بسیار مهم است.

هنگام خرید یک صندلی خوب، موارد زیادی را باید در نظر گرفت، از سبک و اندازه آن گرفته تا ارگونومی و عملکرد.  در اداری نت ما به شما کمک می­کنیم تا بهترین صندلی مدیریتی را انتخاب وخریداری کنید.

اگر از کمر درد، شانه درد یا پا درد رنج می­برید، باید به ارگونومی صندلی، توجه کنید. هر بدن منحصر به فرد است و نحوه تنظیم فضای اداری شما تاثیر بسزایی در وضعیت و احساس بدن شما خواهد داشت.

انتخاب صندلی مدیریت مناسب

نکات و ویژگی‌های انتخاب صندلی مدیریت

همچنین مهم است که قبل از انتخاب صندلی فضای خود را در نظر بگیرید. اگر یک صندلی دارای تمام ارگونومی درجه یک است، اما آنقدر بزرگ است که به سختی می­توانید آن را در اتاق قرار دهید، در این صورت باید از خرید آن صرف نظر کنید. در این مورد پیدا کردن تعادل مناسب بین راحتی و طراحی مهم است، این بدان معنا است که صندلی شما در سال های آینده به خوبی به شما خدمت می­کند.

صندلی های مدیریتی استاندارد، ویژگی های اصلی قابل تنظیم مانند عملکرد ارتفاع، شیب پشت و پایه گردان را ارائه می­دهند، اما به غیر از این، آن ها تمایل به طراحی ثابت دارند. یک صندلی مدیریتی دارای ارتفاع و عمق صندلی، زیر بغل قابل تنظیم و پشتیبانی کمری قابل تنظیم به همراه عملکردهای چرخشی است.

صندلی های مدیریتی معمولا دارای پشتی بلند هستند، اما همیشه از کمر پشتیبانی نمی­کنند. دارای پشت قد متوسط ​​یا پشت کامل هستند و همچنین گاهی اوقات می­توانند یک سر و گردن جداگانه داشته باشند. صندلی که انتخاب می­کنید بستگی به نحوه نشستن شما و آنچه که شخصا راحت تر می­دانید بستگی دارد.

اصطلاح صندلی مدیریتی بسیار گسترده است و می­تواند انواع مختلفی داشته باشد، اما رایج ترین آن ها صندلی های مدیریتی چرمی هستند.

تفاوت صندلی مدیریت و معمولی

صندلی مدیریت به دلیل طراحی ثابت، سنگین تر از صندلی های معمولی هستند، اما صندلی های کار بسیار انعطاف پذیر هستند و روکش آن ها باعث می­شود طراحی آن ها بسیار سبک تر باشد. استایلی که انتخاب می‌کنید در نهایت به دکوراسیون دفتر کار شما بستگی دارد و اینکه آیا به سبک و راحتی بیشتر علاقه دارید.

جرا باید صندلی مدیریت بخریم؟

یک صندلی مدیریتی خوب برای سال های زیادی دوام می­آورد، بنابراین قبل از انتخاب طرح، توجه داشته باشید که بودجه شما چقدر است و چند وقت یکبار از صندلی استفاده خواهید کرد.

اگر هر روز تمام وقت پشت میز خود می­نشینید، واضح است که صندلی مخصوص به دلیل ویژگی های طراحی ارگونومیک، سود بیشتری برای شما خواهد داشت. صندلی ها بر اساس فرم بدن شما بسیار قابل تنظیم هستند و وضعیت خوبی را ترویج می­دهند و بسیار هوشمند به نظر می­رسند.

خرید صندلی های جدید برای محل کار، در حال حاضر می­تواند یک سرمایه گذاری سنگین باشد و هزینه های اضافی مانند حمل و نگهداری می­تواند به سرعت افزایش یابد و در بودجه شرکت تاثیر بسزایی بگذارد. برخی از صندلی ها ممکن است نیاز به مونتاژ در دفتر نیز داشته باشند. اگر شما می­خواهید یک فروشنده با خدمات مشتری خوب و سیاست های انعطاف پذیر برای کمک به کاهش استرس و جلوگیری از هزینه های اضافی پیدا کنید، اداری نت یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

صندلی مدیریتی مقاوم نیاز به تعویض و نگهداری کمتری دارد. صندلی هایی با دوام بیشتر می­توانند یک انتخاب عالی برای صرفه جویی در هزینه در دراز مدت باشند. حتی اگر هزینه های اولیه بالاتری داشته باشند. مطمئن شوید که بررسی ها و مشخصات مربوط به ظرفیت وزن را بررسی می­کنید تا بفهمید صندلی های جدید شما چقدر مقاوم هستند.

انتخاب صندلی های جدید می­تواند دشوار باشد. صدها گزینه در نقاط مختلف قیمت و عملکرد وجود دارد. در نهایت مدیران هنگام انتخاب باید نیازها و طراحی محل کار خود را در نظر بگیرند. صندلی هایی که به خوبی انتخاب شدند ناراحتی را کاهش می­دهند، بیشتر دوام می­آورند و به ایجاد یک محل کار کاربردی تر کمک می‌کنند.

زیبایی دفتر کار ممکن است برای برخی از مدیران هنگام خرید تجهیزات اداری مورد توجه قرار گیرد. صندلی هایی که انتخاب می­کنید می­توانند نقش مهمی در طراحی و فرهنگ کلی دفتر داشته باشند. صندلی های مدیریتی سنتی ممکن است دلالت بیشتری بر فضای شرکتی داشته باشند.

برچسب ها: صندلی ، مدیریت ، بازارنیوز
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: