bazarnews

کد خبر: ۹۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
قاسمی در پاسخ به سوالی در خصوص نزدیکی به پایان مهلت ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان و اختلالی که در این سامانه وجود دارد، با تمجید از این سامانه، وعده بارگزاری سامانه را داد و گفت: به زودی سامانه املاک و اسکان بارگزاری می‌شود.

گروه راه و مسکن بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این نمایشگاه فناوری‌های نوین در عرصه صنعت ساختمان عرضه شده است گفت: شاخصه‌های مهمی که امروز در دنیا به عنوان توسعه مسکن مطرح است سرعت، قیمت و کیفیت است. ما هم در  باید این سه شاخصه را پیگیری  و از فناوری جدید در صنعت ساختمان استفاده کنیم.

قاسمی افزود: ظرف دو هفته آینده خبر خوبی برای برنامه دولت در بخش مسکن اعلام می‌شود که اقدام عملی شروع ساخت برنامه مسکنی دولت است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این نکته که برای موضوع زمین هیچ مشکلی نداریم، اظهار کرد: این اقدام راهبردی که در وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ایجاد بانک زمین بود در برنامه‌ای دو ماهه پیش بینی شده که بخش زیادی از زمین اهداف چهار ساله ما در بخش مسکن تأمین شده است.

قاسمی در واکنش به خبرنگاری در خصوص نزدیکی به پایان مهلت ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان و اختلالی که در این سامانه وجود دارد، با تمجید از این سامانه و تاکید بر این که املاک و اسکان می‌تواند شفافیت در حوزه مسکن را بالا برده و به اخذ مالیات بر خانه‌های خالی کمک کند، وعده داد: به زودی این سامانه با رفع مشکلات و نواقصی که داشت، بارگزاری می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به قانون جهش تولید مسکن که در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، به زودی در شورای عالی مسکن قیمت‌هایی برای مصالح ساختمانی پیشنهاد می‌دهیم.

پایان پیام//
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: