bazarnews

کد خبر: ۹۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه در حال حاضر برای قیمت سیمان سقفی از سوی مسئولین تعیین‌شده است و تیم ناظری بر این موضوع نظارت دارد.
محمدرضا رضایی‌کوچی با اشاره به تلاش‌های دولت در زمینه کاهش قیمت سیمان در روز‌های اخیر اظهار داشت: توافق و شروطی که ما در کمیسیون عمران با وزیر صمت داشتیم از این قرار بود که محصول سیمان باید ابتدا نیاز داخل کشور را تامین کند و بعد صادر شود.

وی تاکید کرد: البته برخی قطعی‌های مکرر برق باعث افزایش قیمت سیمان شد و از سوی دیگر نیز نظارت موثری از سوی مسئولین در این بخش صورت نگرفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در گذشته بازار سیمان به طور کلی رها بود و، اما امروز بازار سیمان مورد نظارت قرار گرفته است، بیان داشت: متاسفانه در گذشته هر فردی هر جور دلش می‌خواست قیمت سیمان را تعیین می‌کرد، در حال حاضر درست است که سیمان در بورس توزیع می‌شود، اما نظارت هم به طور کلی وجود دارد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر برای قیمت سیمان سقفی از سوی مسئولین تعیین شده است و تیم ناظری بر این موضوع نظارت دارد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مسئولین وزارت صمت بر روی قیمت سیمان کنترل لازم را دارند، بیان داشت: مسئولین از سویی به موضوع صادرات سیمان و سوی دیگر توجه به نیاز داخل را مدنظر داشته و همگی این موارد باعث کاهش قیمت سیمان در کشور شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم شرایط مطلوب در کاهش قیمت سیمان ادامه‌دار باشد، اظهار داشت: کمیسیون عمران همچنین بر روی این مسئله نظارت لازم را خواهد داشت.

/میزان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: